اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

امام یا انقلاب ؟!

گاهی اوقات بدون اینکه خودمان بخواهیم کلمات و عبارات طوری به هم آمیخته می شوند که معانی قابل توجهی به دست می دهند . مثل اینکه خیابان انقلاب به آزادی ختم می شود .

در اراک هم میدانی هست که از قدیم مردم آن را با نام دروازه ملایر می شناختند که بعدها به میدان امام خمینی تغییر نام پیدا کرده است ولی امروزه نام آن را میدان انقلاب می نامند .

صبح امروز از راننده تاکسی سئوال کردم که بالاخره نام این میدان چیست ، امام یا انقلاب ؟ راننده هم بی درنگ جواب داد : فرقی نمی کند ! راننده شروع کرد به توضیح تاریخچه این میدان و همان هایی را گفت که در بالا ذکر کردم . گوش سمت چپم به راننده بود و گوش سمت راستم به همراه چشم های خیره ام مشغول تفکر در این جمله ی راننده بود که : امام با انقلاب فرقی ندارند !

در جمهوری اسلامی نام امام با نام انقلاب بدجوری به هم گره خورده اند طوریکه این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست . این جمله ی آشنا که از جملات امام خامنه ای در رثای امام خمینی است همان جمله ی راننده را تأیید می کند . اما سئوال اینجاست پس از اینکه امام خمینی از دنیا رفت ما دیگر امامی نخواهیم داشت . پس با این وجود انقلابی هم نخواهیم داشت . تصور انقلاب بدون امام نمی دانم به چه می ماند اما هرچه هست انقلاب نیست . انقلاب حتما باید امام داشته باشد چه ما بخواهیم و چه نخواهیم . پس از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هم انقلاب ما بدون امام نبوده است . هرچند برخی از ما تا همین امروز نخواسته ایم لفظ امام را برای امام خامنه ای بکار ببریم اما همه شاهد هستیم که به خواست ما نبوده و تا امروز و از همان غروب 14 خرداد سال 68 تا همین امروز امامی حکیم و عالم کشور ما را اداره کرده و مدیریت کرده است که نه تنها هیچ فرقی با خمینی کبیر نداشته بلکه دوران مدیریت اش از امام خمینی هم سخت تر و حساس تر بوده است . امام خامنه ای تا امروز توانسته کشور را و ما را و دولت ها را و دشمنان را و دوستان را و جهان بعد از خمینی را در" عصر خمینی " مدیریت نماید . روزی دولت سازندگی را با همه ی لیبرال هایش ؛ روزی دولت اصلاحات را با همه ی تئورسین های غربی اش و امروز هم دولت خدمتگذار را با همه ی منحرفین اش توانسته مدیریت کند این امام مقتدر و البته مظلوم ما . این یعنی این که خامنه ای طرفدار هیچ مسئول و هیچ دولتی نیست خامنه ای طرفدار ما مردم است که به آن امت اسلامی می گویند از تونس و مصر گرفته تا بحرین و یمن و لیبی و ایران . خامنه ای در فتنه ی 88 در مقابل دیکتاتوری ایستاد که نمی خواست تمکین کند به رأی 24 میلیون و خرده ای نفر انسان و پس از آن در مقابل شبه دیکتاتوری همان مردی ایستاد که 24 میلیون و خرده ای رأی داشت . آن به 13 میلیون اش می نازید که ندانسته رأی به قیافه ی ظاهری اش داده بودند و این به 24 میلیون و خرده ای رأی می نازید که مردم به عشق ولایت پذیری اش داده بودند . عملاً می توان گفت خامنه ای فقط طرفدار ما مردم پابرهنه و مستضعفی است که سالیان سال زیر چکمه های زر و زور و تزویر شکنجه دیده است . البته بیان این نکته هم لازم است که آن آقایی که 13 میلیون رأی داشت به هیچ وجه با این 24 میلیون و خرده ای رأی قابل مقایسه نیست که او هنوز هم که هنوز است به دیکتاتوری اش ادامه می دهد و در توهماتش رئیس جمهور کشور است ولی این یکی از مسیر خود برگشته و رابطه ی خود و خامنه ای را رابطه ی پدر و فرزندی می نامد . دست آن راننده ی اراکی درد نکند که دوباره به ما تذکر داد که امام و انقلاب هیچ فرقی با هم ندارند !


 پی نوشت :

همه ی آن "خامنه ای" ها که نوشتم فقط از روی نزدیکی ما ستاره های آسمان ولایت به حضرت ماه است و گرنه آن دخترک اهل رفسنجان بداند که خمینی و خامنه ای هر دو امام ما هستند و ما در کلام مان بی ادبی نمی کنیم و نام ایشان را جز به نیکی و جز با پیشوند "امام" به کار نمی بریم . و برای اینکه بار دیگر به برجک بعضی ها بخورد می گویم : ابالفضل علمدار ، امام ما خامنه ای که خمینی دیگر است نگهدار !

جانم فدایت امام هادی

سعید دربان متوکل بود که آمده بود در منزل تو به دزدی .

از دیوار خانه ات بالا رفت .

هنگام پایین آمدن ،

تاریک بود و دنبال جای پایی می گشت .

خود صاحبخانه با صدای مهربانی صدا زد :

سعید تاریک است صبر کن چراغ برایت بیاورم !!!

..................................

جانم فدایت امام هادی که این روزها پیروان متوکل ...


دانلود زیارت جامعه کبیره امام هادی علیه السلام


توصیه ی امام خامنه ای به دولت احمدی نژاد

توصیه ی جالب امام خامنه ای به دولت احمدی نژاد در سال 1384 :

«گمان مصونیت از انحراف را مطلقاً در خودمان نباید راه بدهیم؛ یعنى هیچ‏کس نباید بگوید وضع ما که روشن است و مثلاً در خط صحیح و در خط دین و خدا داریم حرکت مى‏ کنیم و منحرف نمى‏ شویم؛ نه، چنین چیزى نیست. امکان لغزش و انحراف از خط مستقیم براى همه هست و همه هم وسیله‏ ى اجتناب از این انحراف را دارند؛ یعنى این‏طور نیست که یک سرنوشت قطعى و حتمى وجود داشته باشد تا ما بگوییم هر کس در این راه حرکت مى‏ کند، ناگزیر باید لغزش پیدا کند؛ نه، انسان مى‏ تواند بدون لغزش و انحراف راه را ادامه دهد. اما مصونیت از انحراف هم تضمینى نیست که انسان بگوید ما که دیگر منحرف نمى‏ شویم؛ بنابراین خاطر جمع سر را روى بالش نرمى بگذارد و از حال خودش غافل شود. هیچ‏کدام از این دو طرف قضیه نباید مورد بى‏ توجهى قرار بگیرد.»


پی نوشت :لینک


عکسی پر از شرح!

1- عکسی بدون شرح :

2- عکسی پر از شرح :

توصیه : سکوت !

توصیه : صبر


پی نوشت :

رابطه ی پدر و فرزندی !

الا ای یوسف مصری که کردت سلطنت مغرور

پدر را باز پرس آخر کجا شد مهر فرزندی ؟؟؟!

مقتدر مظلوم جانم فدایت

اینکه دوباره امروز در بین معلمان دریچه ی دیگری از مظلومیت ات را برایمان گشودی هم خوشحالم ، هم ناراحت . خوشحال از اینکه تو می توانی پس از 20 سال حرف دلت را بزنی و ناراحت از اینکه تو مظلوم ترین مقتدر عالمی این روزها پس از حضرت خورشید امام زمان علیه السلام . و اگر نبود این سید و مولای تو که دعا کند برای تو معلوم نبود چه بر سر ما می آمد این روزهای بی مولایی . تو امروز گفتی که سی و چند سال قبل ما در عالم انقلابی کردیم البته با مظلومیت تمام ، و امروز هم آن مظلومیت را داریم با اقتدار تمام . درد آور ترین جمله ای که شنیده ام این است که فردی در عین اقتدار مظلوم هم باشد و دیدن روی تو غمگین ام می کند ای سید دوست داشتنی و خراسانی ما که امید همه ی ما مظلومان بعد از امام زمان هستی . "سید ما ، مولای ما دعا کن برای ما " که آن روز گفتی امروز به ثمر نشسته و ما پس از غلبه بر منافقان داخلی خودمان این روزها در میادین اصلی کشورهای منطقه می درخشیم و هنوز به عالم صادر می کنیم شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مان را اما مظلومانه . و ما چرا مظلوم نباشیم درحالیکه امام ما در عین اقتدارش هم مظلوم است و هم غایب . آیا این درد برای ما بس نیست ؟ فردی خدمت امام صادق علیه السلام مشرف شد و عرض کرد : مولا جان بعضی اوقات دلمان می گیرد و ناراحت هستیم اما نمی دانیم این ناراحتی از کجاست . امام فرمودند : چرا ناراحت نباشید در حالیکه ما غمگین هستیم . شما از گل وجود ما ساخته شده اید حتما باید ناراحت باشید با ناراحتی ما . جانم به قربانت ای مظلوم ترین مقتدر عالم و جان ما فدای سرباز رشید تو سیدعلی خامنه ای که این روزها هم از دوست می خورد و هم از دشمن و هم به ما می گوید : سکوت ، سکوت ، سکوت ... .

تلخی این آب شیرین !

این روزها مردم قم دیگر آب شور نمی خوردند و آب آشامیدنی شان شیرین شده است به رغم زحمات فراوان دولت ، رئیس مجلس و قرارگاه خاتم الانبیای سپاه ، اما ذائقه ی مردم قم از افتتاح نشدن این پروژه به دست رئیس جمهور تا ابد تلخ خواهد ماند و به نظر می رسد تلخی این آب شیرین بدتراز آب شور قبلی باشد . نمی دانم آخر این داستان چه خواهد شد اما مطمئن هستم "والعاقبه لِلمُتَّقین" است .

علیکم بالسکوت

فاطمیه است . سالروز آعاز سکوت مولا علی. مولای ما گفته سکوت کنید . علی در برابر دشمن که سکوت نکرد . دشمن که همیشه با برق ذوالفقار مولا روبرو می شد . و الا علی اهل سکوت نبود مگر در برابر دوست نادان !!!

 مولای ما هم در فتنه ی دوسال گذشته برندگی حرف ها و دعوت هایش کم از ذوالفقار علی نداشت . اما امروز این مقتدر مظلوم عالم همه ی ما را دعوت به سکوت می کند . دعوای داخلی ما ربطی به مستکبرین و جهانخواران غربی ندارد . ملت ما داغ ترین و انقلابی ترین مردم عالم اند در برابر دشمنان . آنقدر انقلابی هستیم که الگو شده ایم برای تونس و مصر و لیبی و بحرین و ... .  ولی با این حال ما با بصیرت ترین ، عاقل ترین و ساکت ترین ملت ها هستیم وقتی امام مان می فرماید : ... سعى کنند به این آشفتگى کمک نکنند . (3/2/90 – در دیدار با مردم فارس) .

ما را به سکوت فراخوانده امام مان در ایام فاطمیه ای که ما خوب می دانیم امیرالمومنین ما در همین روزها ایام سکوت 25 ساله اش را آغاز کرده . ما هم به تبع از امام و مقتدای خودمان و به امر رهبرمان که مقتدرترین و مظلوم ترین نایب امام زمان هست سکوت مان را آغاز می کنیم اما هرگز اجازه نخواهیم داد این سکوت 25 ساله شود . و در همین روزها رسوا خواهیم کرد مسئله سازان و انحراف کنندگان خط امام و رهبری را .

نکته ی آخر اینکه دوران سکوت علی علیه السلام دوران سکون نبوده است . و این متن ما از این باب بود . ما اراده کرده ایم به همین زودی ها رهبرمان را از این مظلومیت خارج سازیم به هر قیمتی که هست ! دشمنان بترسند و دوستان عبرت بگیرند از جمله "به همین زودی ها" که گفتم ... .

فاطمیه است


شد ز سیلی صورت زهرا کبود

پاسخ «من کنت مولاه» این نبود



فاطمیه است و آل خلیفه همچنان به نسل کشی شیعیان ادامه می دهد . دلها گرفته است . نفس ها تنگ است . حس عجیبی این روزها به من می گوید این روزها روزهای آخر عمر آل خلیفه است . خدایا در فاطمیه اعجاز کن تا مرهمی بر صورت کبود زهرا سلام الله علیها باشد .