اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

قم سربند یازهرا بست !



عطر و بوی شهادت دوباره در کوچه پس کوچه های شهر آل الله پیچید و یاران سبکبال زین الدین و همت و باکری به آغوش همرزمان قدیمی شان پر کشیدند . شهیدان عاصمی ، خبیر ، جمراسی ، احمدی تبار ، موسوی نژاد و صحرایی شش شهید گلگون کفنی هستند که صبح پنج شنبه 30 تیرماه 90 در عملیاتی علیه مزدوران آمریکا در شمال غرب موسوم به "پژاک" به شهادت رسیدند و یاران خود را عزادار کردند .
فرمانده سپاهی که روز تشییع جنازه در قم سخنرانی می کرد از ولایت پذیری شهید عاصمی و یارانش گفت واینکه دو روز قبل از اعزام این شهید بزرگوار خواب حضرت فاطمه ی زهرا سلام الله علیها را می بیند که ایشان به او می فرمایند : آقای عاصمی تو از امروز سید هستی دیگر باید بیایی پیش ما (نقل قول از همسر شهید عاصمی) . و حاج آقای اکبری یکی دیگر از سخنرانان درباره ی شهید احمدی تبار گفت که ایشان چند سالی بود بازنشسته شده بود اما از جمع یاران سپاهی اش نمی رفت . روز قبل از رفتن دوبار با حاج آقا اکبری خداحافظی می کند و در جواب سئوال حاج آقا که می گوید : حاج محمود نکند قرار است شهید شوی ، می گوید : حاج آقا فقط دعا کنید .

بازگشت این ستاره های حضرت ماه و یاران راستین امام خامنه ای در این برهه ی حساس کشورمان حامل پیام های مهمی برای ما و مسئولین نظام می تواند داشته باشد از جمله اینکه :
1- این عزیزان با فدا کردن جان خود به مسئولین نشان دادند که سربازان جان برکف ولایت در برابر دشمنان خارجی ایستاده اند ، شما هوای دشمنان داخلی و نفوذی های آنان را داشته باشید .
2- شاید چند وقتی بود در این سرزمین از هرچیزی خبری بود الا شهادت . مسئولینی که از خدمت استعفا می دهند تا به قدرت برسند به یاد داشته باشند که روزگاری با چه کسانی یار و یاور بوده اند .
3- این شهیدان که دوران دفاع مقدس را هم تجربه کرده بودند به یاران امروزشان که در لباس سیاست بازان وارد شده اند یادآوری کردند که فراموش نکنند دیروز در کدام سنگر می جنگیدند و هشدار می دهند که نکند امروز در زمین دشمن بازی کنند .
4- این شش شهید بزرگوار به دشمنان خارجی هشدار دادند که هنوز هم برای جان فشانی و دادن خون برای اعتلای کلمه ی الله در جهان آماده هستیم و حتی یک ذره هم از آرمان های خود عقب ننشسته ایم .
5- و باز هم این بزرگواران عطر و بوی سربندهای یازهرا و یاحسین را به کوچه های این دیار غفلت زده آوردند و ثابت کردند که این جمله ی امام خامنه ای حق است که : هنوز هم برای شهادت فرصت هست ، دل را باید صاف کرد !
و بازهم امام ما فرمود : شهادت درّ گران بهایی است که بعد از جنگ به هرکسی نمی دهند !
سلامتی امام خامنه ای و نابودی دشمنانش صلوات
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نظرات 2 + ارسال نظر
حجت سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 http://www.sahamkhabar.persianblog.ir

سلام
خدا شهادت رو هم قسمت ما بکنه انشالله
..
....
به روزم خوشحال میشم یه سری هم به کلبه درویشی ما بزنید

باران جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:54

سلام
ما هم به انتظار شهادت نشسته ایم خدا کند لایق بر سر نهادن این تاج بندگی شویم

سلام
خدا کند لایق باشیم که این گدایی عین پادشاهی است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد