اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

رفراندوم

بی انصاف هستم اگر به رأیی که پدر و مادرم در 12 فروردین 58 به جمهوری اسلامی دادند ، پشت کنم و دست در دست امثال اسفندیار ها بدهم و با اعمالم به جمهوری ایرانی رأی دهم . اسفندیاری که در شاهنامه است حاصل دست یک شیعه ی ولایی به نام فردوسی هست که همیشه افتخار ما ایرانی هاست . همانی که وقتی حاکم زمان تحویل اش نگرفت به طوس سفر کرد شاهنامه نوشت و به آن سال سی عجم زنده کرد و در ابتدای شاهنامه اش مدح علی گفت . همان علی که امروز ما در نگاه امام مان می بینیم که او هم علی نام است . علی دین من ، عشق من ، وطن من ، دنیا و آخرت ماست . ما با همین علی ، علی گفتن ها هر سال در دوازدهم فروردین به جمهوری اسلامی رأی می دهیم . همین .

نظرات 2 + ارسال نظر
azadie.ir جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:32 http://azadie.ir

ممنون از شما

و از شما

چای پولکی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 http://chaypoolaky.blogfa.com

سلام و خدا قوت.
یه چیزی بگم . . .؟
میشه اینقدر این کوچولوی بی اهمیت رو بزرگش نکنید!
هنوز دشمنان اصلی سرجایشان هستند.
این یکی دست چندمه.
بذارید ایشالا به وقتش، با یه فوت انقلابی، دودمانش رو به باد می دیم.

التماس دعا.

سلام و خدا قوت بیشمار بر شما .
درست می فرمایید . اسفندیار کوچکتر از این حرف هاست اما بعضی جاها باید خرد خرد برویم جلو تا یکهو چشم باز نکنیم ببینیم سروش در آستین داریم همین !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد