اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

چه زیبا می درخشد ماه در قم

فردا روزی امام خمینی در قم این سخنرانی را ایراد کردند (4 آبان 43 برای کاپیتولاسیون)

انا لله و انا الیه راجعون ایران دیگرعید ندارد، عید ایران را عزا کردند...و چراغانى کردند، عزا کردند و دسته جمعى رقصیدند...استقلال ما را فروختند، باز هم چراغانى کردند، پایکوبى کردند. اگر من به جاى اینها بودم این چراغانى‏ها را منع مى‏کردم. مى‏گفتم بیرق سیاه بالاى بازارها و...خانه‏ها بزنند، چادر سیاه بالا ببرند!

***

و آه از نهاد ها خارج شد و آن آب زلال زمزم دل روان گشت و اشک ها ریخت و صدای ناله ها بلند شد . این اشک چشم ها از همان روز اول جاری شده و امروز هم ادامه دارد . نوجوان 17 ساله ای دیروز بعد از دیدار بسیجیان با امام خامنه ای از من می پرسد که چرا وقتی آدم امام خامنه ای را می بیند گریه می کند . چه بگویی به این دل مشتاق که تاریخ تولدش اصلا چهار سال بعد از رحلت امام است . این اشک چشم ها همان اشک هایی است که از همان روز 4 آبان شروع شده و هنوز ادامه دارد . در 12 بهمن 57 بود و 10 روز بعدش . شب الی بیت المقدس بود و کربلای 5 . روز قطعنامه بود و 14 خرداد 68 . شب 23 تیر 78 بود و 22 خرداد 88 . 9 دی بود و در خیابان 19 دی هم بود  . چه بگویی به دل مشتاقی که برای دیدار امامش 9999 صلوات به اندازه ی شماره های صلوات شمار مادرش نیت کرده است  و خود تنها 15 سال دارد . این روز ها معدود افرادی را می توانی در قم پیدا کنی که حضرت ماه را از نزدیک ندیده باشند . هر کس به هر طریقی شده خود را به امامش می رساند و به دیگری پز می دهد که من امام را از فاصله ی 20 متری دیده ام و تو از فاصله ی 22 متری و زیانکار می داند خود را کسی که هنوز نتوانسته ماه را در قم زیارت کند که چه زیبا می درخشد این ماه بنی انقلاب این روزها در شهر علم و اجتهاد . دیشب داداش حسین چه خوب می گفت که : این اشک چشم هاست که تا امروز این انقلاب را حفظ کرده است . و واقعا هم همینطور است . حالا سران فتنه و اسپانسرهای غربی شان هرچه می خواهند بیانیه بدهند و آهنگ ساسی مانکن گوش کنند و عواملشان را تحریک به حرکت های خیابانی کنند برای براندازی نظام . تا ما این چشم ها و این اشک ها را داریم باکی از هیچ یزید صفت میمون بازی نداریم که تاریخ نشان داده است که همیشه خون بر شمشیر پیروز است و ما این را به چشم خود دیده ایم . و شما هم غلبه ی بسیجیان خامنه ای بر سربازان معاویه را در همین خیابان ها تجربه کرده اید . اسب تراوای شما به نتیجه نرسید چه رسد به الاغ سواری دولا دولایتان .

نظرات 8 + ارسال نظر
amir دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:08 http://www.bineshan.persianblog.ir/

سلام
موفق و موید باشید

حسین چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 http://13sizdah.blogfa.com

"می خواهند نور الهی را با فوتشان خاموش کنند..."
قرآن کریم

یاعلی

وارث چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 http://www.vares.persianblog.ir

سلام همسنگر.
زیارتتون قبول. خوش به سعادتتون که حضرت ماه رو زیارت کردید. نمیدونم چرا ما که نزدیکشیم نمیتونیم زیارتش کنیم حتی وقتی که میریم بیت رهبری. دعا کن که نصیب ما هم بشه زیارتش. قول میدم گریه هم بکنم.

دعایتان می کنم . ولی اگر به ما قمی ها بود اصلا نمی گذاشتیم آقا از قم برود . هوای قم همه به شدت ابریه امروز .

محمد حسین حیدری چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 21:04 http://tarhetamaddon.pelakfa.com/

سلام. ممنون از حسن نظر شما. از مطالبتان لذت بردم. شما لینک شدید. ضمنا من هر روز در نمایشگاه مطبوعات در غرفه روزنامه جوان حضور دارم و در خدمت شما هستم.

گمنام پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 http://www.sarbazekhoda.pelakfa.com

بسم الله

با گزارشی شاید کمی متفاوت از حضور حضرت ماه در شهر قیام به روزیم

علمدار پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:03 http://www.sangar-karaj.blogfa.com/

سلام بزرگوار

سلام همسنگر

مصطفی شاهمردی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:41

سلام.
هر چه کشتم نبود.روی یک برگه ی کوچک نوشته بودم ولی هر چه تلاش کردم تااین موقع پیدا نشد.شعر استقبالش را مصرع به مصرع حفظ بودم ولی انگار ذهن و قلبم هم با رفتنش به هم ریخته چون جز اندکی از مصرع هابقیه را به یاد نمی آورم.کاش تا صبح پیدا شود.شاید حکمتی بوده.شاید یعنی امام از پیش ما نرفته که برای بدرقه اش شعری بگوییم.
درد دلهای من پایان ندارد.این روزها زخم زبان زیاد بود که مگر شما هم حضرت آقا را قبول دارید.مگر شما طرفدار.......نبودید.پس چه شد؟شما که منافق بودید چه شد که..............
شما که ولایت را قبول نداشتید.پس چرا آمده اید؟شما که...........
پس چرا..................................؟؟؟؟؟
نمی دانستم چه بگوییم در مقابل این همه بی انصافی.
نمیتوانستم ارتباطی پیدا کنم بین طرفداری از..........(البته قبل از قضیه فتنه چون بعد از فتنه من به شخصه راهم را پیدا کردم) و قبول نداشتن ولایت.گفتم ما راه ولایت را صراط مستقیم میدانستیم و میدانیم وای به حال شما که از این صراط کج شده اید.خون دل خوردم در این روزها.
نثر دلهای یک شاعر

نه مصطفی ما که شما را می شناسیم و به اعتقادات شما اعتقاد داریم ! بی انصاف اند کسانی که شما را ضد ولایت می خوانند و این کارشان مرا یاد حدیثی از امیرامومنین می اندازد که :‌مردم دشمن آنند که نمی دانند !!!!
همیشه موفق باشید .

313 شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:08 http://www.talaeyeh1388.blogfa.com/

سلام علیکم
از جوابی که در پست قبلی به کامنت بنده داده بودید ممنونم
متنی رو هم که فرموده بودید خوندم واقعا عالی بود جوابتون بهشون
در ضمن زیارتتان قبول از دیدن ماه
و بعد هوای تهران که پر از گناه است وقتی آقا نباشند جایی برای نفس کشیدن نیست
قم جای مردان خداست و شما یک حرم حضرت معصومه دارید که معطر کرده فضای قم را ...
شهادت نصیبتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد