اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

هنوز هم بین بسیجی ها دعواست

" هیچ چیز تغییر نکرده است " جمله ی زیبایی بود که از زبان امام خمینی صادر شد . امسال هم پس از 21 سال که از جنگ می گذرد ، ما می گوییم : هیچ چیز تغییر نکرده است . ما بچه های بدر و خیبر و عاشوراییم و دشمن ما یزید و معاویه است .

لطفاً کسی خواب امام را نبیند امام زنده خامنه ای است . اگر نگذارید این حرف را فریاد بزنیم با خونمان خواهیم نوشت و ثابت خواهیم کرد که خامنه ای خمینی دیگر است ، امام ما خمینی زنده است .

فرزندان دیروز خمینی که حاضر شدند جانشان را تقدیم امامشان کنند خیالشان راحت نسل همان عاشورایی ها الآن هم حاضر است جانش را فدای امام خود کند .

امام ما خامنه ای است و برای اثبات این موضوع نیازی به حمایت دولت و مجلس و مجمع و شبکه سوم سیما نداریم . این روزها بین بسیجیان امام خامنه ای دعواست . دعوای ما سرِ پست و ریاست نیست . ما دعوایمان بین خودمان است و به بازیگران سیاسی و سیاست بازان بازیچه کاری نداریم اینجا هنوز دعوا سرِ سربند یازهراست . دشمن انقلاب بداند . منافقان داخلی و خارجی بدانند . شما دعوای خودتان را بکنید ما هم دعوایمان خودمان را .

امروز دشمن هم که می خواهد دشمنی کند از نام شهدا مایه می گذارد . گاهی دست به شهید سازی می زند و گاهی از زبان خانواده های شهدا نامه نگاری می کند . این یعنی اینکه سربندهای یازهرا همه جا پیروزند .

من به ریشه خانوادگی همسران محترم شهدا کاری ندارم ، اما مطمئنم عایشه عاقبت به خیر نشد . او شاید بتواند چند صباحی چهره ی واقعی خود را در زمان رسول پنهان دارد ، اما با فتنه جمل چه کند . چه کند شتر وقتی قرار است عایشه به یاری او فتنه ای ایجاد کند !

چه بد است نام همت و باکری را با خود به یدک بکشی ، اما یکبار هم به وصیتنامه اش مراجعه نکنی و نفهمی که شهدا هیچگاه دروغ نمی گویند . اینکه می گوید : بعد از جنگ سه گروه می شوید منظورش گروه یک ، دو و سه که نیست . منظورش این است یک گروه از گذشته خود پشیمان می شوند ، عده ای در مادیات غرق می شوند و عده ای سالم و وفادار می مانند و البته از غصه دق می کنند . حالا تو اگر از غصه دق نمی کنی به من چه ؟

خدا را شکر حتی اینترنت هم پر است از وصیتنامه این بزرگواران ، تا هر بی خبری نخواهد تصویر دروغین و مثالی از سرداران شهید به ما معرفی کند . که اگر خامنه ای هم نبود عده ای با امام نیز همین کار را می کردند . و ما امام را همانقدر می شناختیم که کریستف کلمب را !

این روزها فتوشاپ حسابی پیشرفت کرده و من برای اینکه ثابت کنم در خط شهدایم می توانم عکس خودم را در دهه ی 60 با عکس حاج همت در یک قاب قرار دهم . عکس داشتن با همت که هنر نیست ، هنر عکسِ همت عمل نکردن است . که بعضی ها همت را ذیده اند ، اما هنوز هم دارند عکسِ همت عمل می کنند !

من نام خانوادگی ام همت نیست اما بسیجیانی را می شناسم که اندازه ی همت ، همت دارند در دفاع از آرمان های همت . و اجازه نمی دهند افرادی سیره ی عملی او و وصیتنامه اش را تحریف کند . قرآن که تحریف نمی شود . قرآن که خوانده ای . قرآن می گوید همت نمرده ، زنده است ولی شما نمی فهمید !  مگر ندیدید 9 دی را که باکری و همت شعار می دادند : لعن علی عدوک یا حسین ... جا خالی و جاخالی و جاخالی . ضمیر مرجع خودش را پیدا می کند ، نخواستم نوشته هایم نجس شوند !

نظرات 7 + ارسال نظر
وارث شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 http://vares.persianblog.ir

یه بار رفتم مناطق جنگی. وقتی اومدم به بر و بچه ها میگفتم به من بگید همت.
الآن خدا رو شکر میکنم که کسی بهم نگفت همت. که البته اگر هم میگفت من حرمت اون اسم رو نگه میداشتم.
خدا ان شاءالله بهمون بصیرت بده. و همه رو عاقبت به خیر کنه.

عشقستان اسماعیل یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 http://smaeil59.parsiblog.com

سلام
چه بد است نام همت و باکری را با خود به یدک بکشی ، اما یکبار هم به وصیتنامه اش مراجعه نکنی و نفهمی که شهدا هیچگاه دروغ نمی گویند . اینکه می گوید : بعد از جنگ سه گروه می شوید منظورش گروه یک ، دو و سه که نیست . منظورش این است یک گروه از گذشته خود پشیمان می شوند ، عده ای در مادیات غرق می شوند و عده ای سالم و وفادار می مانند و البته از غصه دق می کنند . حالا تو اگر از غصه دق نمی کنی به من چه ؟
و من اگر دق می کنم به تو چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


م.ص.الف سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 http://anmardmiayad.persianblog.ir/

شهدا در قهقهه ی مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون"نند.

وارث سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:54 http://www.vares.persinblog.ir

سلام همسنگر
تاریخ اصولا تکرار پذیر است. بارها تصویر عایشه را در آینه انقلاب دیده ایم. انگار قرار است که تا علی هست جمل ها تکرار شوند ولی اینبار نمی گذاریم طلحه و زبیرها عایشه را شترنشین کنند.
و دل گویه آخر دوستان سابق انقلاب:
هرکس به طریقی دل ما می شکند
بیگانه جدا دوست جدا می شکند
بیگانه اگر می شکند حرفی نیست
من در عجبم دوست چرا می شکن

سبزعلویان چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 http://http://www.seyedghaderi.blogfa.com/

جوکی که جهان را بفکر فرو برد.این مطلب را بخوانید

علی موسوی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:39 http://deyreamar.wordpress.com

وبلاگ "دیر عمار" با مطلب:
"هوس بهار کردم" به روز شد.
http://deyreamar.wordpress.com/

نهال چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:31 http://efshagari2.blogfa.com

م م م م م م م م م م م
عال ی ی ی ی ه ه ه ه ه
راستش همیشه که از وب بسیجی ها و همسنگرهام دیدن میکنم
افسرده میشم
اما الآن جدا که به وجد اومدم بسیجی اینترنتی یعنی اینجوری که همه بیان و راحت بخونن نه شدیدآ خشک و غیر قالب انعطاف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد