کوچ

خوب یا بد دیگه کوچ کردیم از وبلاگ به اینستاگرام و واتس آپ و تلگرام  

 اینستاگرامم  REZA_110_65

telegram.me/REZA136500

ماه عزای پسر فاطمه(س)

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند

آیا شود که روزی ما کربلا کنند

ما را که بین روضه به آتش کشیده اند

فردای حشروارد دوزخ چرا کنند

با اذن فاطمه به محرم رسیده ایم

او گفته است تک تک ما را صدا کنند

فرا رسیدن ایام عزای حضرت ارباب حسین بن علی(ع) و یاران باوفایش و ایام اسارت اهل بیت عصمت و طهارت خدمت امام زمان(عج) تسلیت باد

وصیت تکان دهنده یک شهید....

مادرم؛زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن...

زمان تشییع و دفنم گریه نکن...

زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن...

فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند وزنان ما عفت را...

وقتی جامعه ی ما را بی غیرتی و بی حجابی گرفت،

مادرم گریه کن که اسلام در خطر است.

وصیت شهید زقاقی

میلاد امام زمان(عج)


نمی دانم بگریم یا بخندم

به شادی دل ببندم یا نبندم

که صدها نیمه شعبان آمد و رفت

نیامد دلبر گیسو کمندم

میلاد سراسر نور حضرت حجت بن الحسن العسگری(عج) بر عاشقان حضرتش مبارک باد

تعجیل در فرج حضرت صلوات


جایگزینی واژه " وفات " به جای " شهادت " برای حضرت زهرا(س) توسط خبرنگاران لاابالی اصلاح طلب!

جایگزینی واژه " وفات " به جای " شهادت " برای حضرت زهرا توسط خبرنگاران لاابالی اصلاح طلب!/عکس
رسانه های اصلاح طلب همچون روزنامه شرق،روزنامه بهار و... در یک اقدام هماهنگ لفظ شهادت را برای عرض تسلیت حذف کرده و بجای آن از وفات و عروج ملکوتی و ... استفاده کردند.

روزنامه شرق توسط مهدی رحمانیان و روزنامه بهار توسط سعید پور عزیزی مدیرکل اداره ی اخبار و رسانه ها در دولت اصلاحات راه اندازی اداره می شود.

هر دو مدیر مسئول پیرو اندیشه های التقاطی نهضت آزادی هستند در این عکس که در سال 1377 گرفته شده است اکثر روزنامه نگاران و نویسندگان امروز دیده می شوند.

رسانه های اصلاح طلب همچون روزنامه شرق،روزنامه بهار و... که بخشی از گرداندگان آن را همچنان نیروهای فکری زمان اصلاحات تشکیل می دهند امروز دوباره موضع قبلی خود را تکرار کردند و همه لفظ شهادت را برای عرض تسلیت حذف کرده و بجای آن از وفات و عروج ملکوتی و ... استفاده کرده اند که مورد ناراحتی مردم عزادار شده است.

توهین روزنامه شرق به حضرت زهرا

فعالان مطبوعاتی اصلاح طلب در جلسات مشترک با سران تشکیلات منحل شده نهضت آزادی مورخ 1377

توهین روزنامه شرق به حضرت زهرا

روزنامه بهار مورخ 24 فروردین شهادت حضرت زهرا س را وفات خواند

توهین روزنامه شرق به حضرت زهرا

روزنامه شرق مورخ 24 فروردین شهادت حضرت زهرا س را عروج ملکوتی خواند

توهین روزنامه شرق به حضرا زهرا

از پارتی مختلط تا تحریف در شهادت حضرت زهرا غفلت یا خیانت

روزنامه شرق یکی از پاتوق‌های اصلی این افراد بوده است‌. روزنامه‌ای که در طی فعالیت مطبوعاتی‌اش به دلیل تخلف‌های عدیده از جمله توهین به شخصیت‌ها‌، مسئولین و ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط مراجع قانونی تاکنون چهار بار توقیف شده و تعدادی از نویسندگانش ارتباطات گسترده‌ای با رسانه‌های شایعه پراکن تحت سیاست سرویس‌های جاسوسی غربی از جمله بی بی سی فارسی و برخی از چهره‌های ضد انقلاب همچون نیک آهنگ کوثر و احمد باطبی دارند.

توهین به حضرت زهرا

چندی پیش مجتبی فتحی از کارمندان روزنامه توقیف شده شرق که هم اکنون تحت عنوان نویسنده  به روزنامه بهار کوچ کرده است  با توهین به یکی از کاربران مستقل شبکه های اجتماعی که لینک این خبر را برای اطلاع رسانی به دوستانش در شبکه های اجتماعی انتشار داده است با حمله به باشگاه خبرنگاران و دست اندرکاران آن، رفتار غیر شرعی خبرنگاران اصلاح طلب در این میهمانی ها را رفتاری صمیمی و دوستانه ارزیابی کرده و انتشار تصاویر  این میهمانی مختلط را در فضای اجتماع مجازی اخلاقی می داند.

وی البته هیچ گونه اشاره ای به سوء استفاده از این میهمانی های مختلط غیر اسلامی برای جذب و پیشنهاد کاری به نویسندگان اصلاح طلب برای روزنامه های مرتبط با این طیف نمی کند.

این روزنامه نگاران اصلاح طلب فراموش کرده اند در جامعه ای فعالیت مطبوعاتی می کنند که  مردم آن نه در شاخص های عرفی شان و نه در معیارهای اعتقادی و فرهنگی شان چنین اجازه ای برای اینگونه رفتارهای زننده و غیر اخلاقی به ایشان نمی دهند بلکه با اینگونه تفکرهای انحرافی برخورد کرده و آنان را از خود طرد می کنند

السلام علی المحرم

السلام علی الحسین 

 

حی علی العزا

  فی ماتم الحسین

  مظلوم کربلا

 

جنگ اقتصادی

امروزه شاهد مفاهیم جدیدی همچون جنگ نرم، جنگ رسانــه، جنگ بانکی، جنگ اقتصادی و ... هستیم و در واقع وارد حوزه­ای شده ­ایم که در آن رسانه و عملیات روانی دارای کارکرد بسیار گسترده ­ای است و این موضوع تا حدودی از گسترش حوزه­ های مربوط به کارکردهای نظامی کاسته است. به عبارتی حوزه­ هایی همچون حوزه ­ها­ی اقتصادی، سیاسی، علمی، دانش و فناوری، حوزه­ های جدید جنگی محسوب می­ شوند. به عنوان مثال امروز در موضوع هسته­ ای که در واقع دارای عملکرد اقتصادی است، شاهد درگیری­ های سختی بین غرب و ایران هستیم، مناقشاتی که پیشانیِ جنگی آن دانش و فناوری هسته ­ای است و ما در چنین جنبه ه­ای با تلاش برای کسب، ارتقاء و تحلیل این دانش، در حال دفاع می­ باشیم. حوزه­ ی اقتصاد از جمله حوزه­ های جدید جنگ است که قادر است سایر حوزه­ ها را تحت تأثیر و تهدید قرار دهد، از این رو از جایگاه و اهمیت برجسته­ ای برخوردار است.
هدف آمریکا از جنگ اقتصادی علیه ایران، این است که ایران را به لحاظ بنیه و توان اقتصادی، آنقدر ضعیف کند که با یک تلنگر نظامی با شکست کامل مواجه شود، این تجربه ­ای است که آمریکا طی سالیان گذشته در برخورد با سایر کشورها بدست آورده است ولی اینکه در مورد ایران قابل تحقق باشد یا خیر، جای تأمل بسیار دارد.
به هر حال امروز با مفهوم جدیدی از تهدید و جنگ مواجه هستیم، جنگ اقتصادی یعنی جنگ با ابزار و مؤلفه­ های اقتصادی بر علیه زیرساخت­ های اقتصادی یک کشور. بنابراین جنس جنگ و آلات و ادوات آن غالبا از نوع خمپاره، هواپیما، موشک و این قبیل تجهیزات و تسلیحات نیست، بلکه ابزار و آلات آن، مؤلفه­ ها و عوامل اقتصادی همچون پول، بانک، تحریم، محاصره­ ی اقتصــادی، زیرساخت ­های مالی و ...، می­ باشد، از این رو شناخت محیط و تهدیدات جدید، امری ضروری است.
سهم دولت و مردم در این جنگ مثل همیشه بسیار قابل ملاحظه می باشد‌ و باتوجه به اینکه در این جنگ چشم مردم بیشتر به سوی دولت میباشد سنگینیه وظیفه دولت بیشتر میشود.

هر چند دولت زحمت خود را برای کمتر فشار قرار گرفتن مردم دارد انجام می دهد ولی ظاهرا عدهای از دلالان اقتصادی برای اینکه منافع مادیشان بالاتر رود از این فرصت دارند نهایت استفاده را می کنند و باعث فشار هر چه بیشتر به مردم شده اند و ظاهرا دولت نیز نتوانسته با این قشر مقابله کند که روز به روز شاهد افزایش گرانی و تورم و کاهش خرید مردم هستیم و بالعکس جیب آن دلالان در حال پر  شدن پول شده است.متاسفانه در این افزایش قیمت ها حضور دولت کمرنگ شده است و در بحث افزایش دلار نیز میبینیم که عملا کاری از دست دولت برنمی آید.درست است که جنگ اقتصادی فشار را چند برابر میکند اما اگر دولت جلوی این سوداگران را بگیرد و یا می گرفت حتما فشار به مردم کمتر میشد و شاهد این قضایای چند روز اخیر نمیشدیم.

در پایان باید بگویم که ۳۳ سال است که کشور ما در مقابل هجمه های گوناگون مقابله کرده است و انشاله با هدایت حضرت آقا و هوشیاری مردم این جنگ اقتصادی و یا فتنه اقتصادی را پشت سر خواهیم گذاشت وانشاله دولت نیز موفق شود بیشتر از این تلاش خود را برای مبارزه با این قضیه بگذارد زیرا الآن ما در جنگی تمام عیار با دشمن می باشیم که هدف آن ضربه زدن  به پیکره ی جهوری اسلامی با این روش میباشد.وبهترین راه مقابله با این جنگ به فرموده حضرت آقا اقتصاد مقاومتی می باشد.

 

چرا رسانه ملی از کلمه امام خامنه ای استفاده نمی کند!؟

در منطق شیعه، هر فقیهی که در عصر غیبت عهده دار امورات مؤمنان شود باید نیابت امام زمان علیه السلام را برای او قائل شد و الا حکم او نافذ نخواهد بود و وقتی حکم او نافذ است او امام است، یعنی باید او را امام بدانیم او مطاع است چه امامش بخوانند چه نخوانند.

پس نباید تصور کرد فقیه فعلی جانشین فقیه قبلی است، بلکه او جانشین امام معصوم است، مثلا چه کسی میتوان قبول کند میرزای بزرگ (صاحب فتوای تحریم تنباکو) جانشین شیخ انصاری است، همه ایشان را جانشین امام زمان میدانند لذا ایشان در فتوای معروفشان پای امام زمان را به میان کشیدند و فرمودند:
الیوم استعمال تنباکو بای نحو کان در حکم محاربه با امام زمان است.

امام خامنه ای

رسانه ملی امروزه به یک رسانه فوق ملی بین المللی تبدیل شده است واگر نوایی از ان شنیده بشود یعنی اینکه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخواسته است امام خامنه ای اگرچه از لفظ امام خطاب به ایشان راضی نیستند اما عده ای معتقدند که باید نائب امام زمان را در عصر حاضر امام خطاب کرد اما افرادی در صدا و سیما هنوز از کلماتی همچون رهبر انقلاب , رهبر معظم انقلاب , حضرت ایت الله خامنه ای و ... استفاده می کنند البته درست این کلمات و امثالهم را میتوان به کار برد اما بهتر است از رسانه ای مه جمهوری اسلامی ایران را ترویج می دهند از رهبر مسلمین جهان به عنوان امام یاد کند .

رسانه های لبنان , سوریه و برخی کشورهای مسلمان نشین رهبر و مقتدای ما را امام خامنه ای خطاب می کنند چرا ما خودمان باید رهبر کبیر انقلاب را ترویج کنیم و باعث شبهه افکنی بشویم.

در اکثر برنامه های صدا و سیما امام خامنه ای را رهبر کبیر انقلاب یا حضرت ایت الله خامنه ای خطاب و معرفی می نمایند که باعث نگرانی است رسانه ای که باید تبلیغ فرهنگ ایران و اسلام و نظام جمهوری اسلامی باشد اینچنین فعالیت می کند .

در صدا و سیما متاسفانه افرادی رخنه کرده اند که اعتقاد راسخی به نظام و ارزشهای آن ندارند و صرفا به جهت کار به فعالیت در صدا وسیما نگاه می کنند توجهی به چنین مسائل ندارند .

در مورد این مسئله عده ای در صدا وسیما معتقد هستند که هیچ کس نمی تواند جای امام خمینی را بگیرد البته حضرت آیت الله خامنه ای برای ما محترم است که مطلب واقعا جای تاسف دارد , عده ای دیگر هم از کارکنان سازمان عریض و طویل صدا وسیما معتقد هستند کلمه امام فقط برای ائمه است و متاسفانه هنوز به این مطلب که رهبر امام و پیشوا یعنی چه نرسیده اند .

امام خمینی (ره) فرمود که :ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است. و مطلب را بر همه تمام کرد , حال چرا باید شاهد چنین حرکاتی از  سوی برخی در رسانه جمهوری اسلامی باشیم و شاهد ترویج چنین حرکت هایی باشیم

وقتي به جاي « امام » شد ، « رهبر » ، « امت » شد « ملت » . يعني عملا سيستم ملت – رهبر انگليسي ها را پذيرفتيم و سيستم امت – امامت امام خميني (ره) را كنار گذاشتيم . وقتي « امت » شد « ملت » ، عناصر امت يعني « خواهران و برادران قرآني » - كه وظايفي مثل امر به معروف و نهي از منكر نسبت به هم دارند - ، تبديل شدند به عناصر ملت يعني « شهروند » و « هموطن .
  اما كلمه سوم يعني « عدالت » ؛ مقدس ترين كلمه اي كه در دوره سازندگي ، ابداع و تحميل شد به نظام اسلامي ، كلمه « توسعه » بود. فرق عدالت و توسعه اين بود كه « عدالت » را خدا و پيغمبر (ص) و علي مرتضي (ع) تعريف مي كنند ، اما « توسعه » را صندوق بين المللي پول و بانك جهاني و صهيونيسم هاي عالم .

در عرصه ي بين الملل هم دو كليد واژه ي قرآني « مستكبرين » و « مستضعفين » را اصلاح كردند و گفتند « مستكبرين » فحش و توهين آميز است ! به جايش بگوييم « قدرت هاي جهاني »! خب وقتي گفتي « مستكبرين » بايد با آنها « مبارزه » كني ، اما وقتي گفتي « قدرت هاي جهاني » بايد با آنها « تعامل » كني. « مستضعفين » را هم كردند « قشر آسيب پذير » ؛ يعني آدم هاي بي عرضه اي كه خودشان پذيراي آسيب اند !


  تا موقعي كه كليد واژه هاي قرآني امام خميني كه در رأس آنها امام بودن ولي فقيه است احيا نشود ، هر كاري بكنيم ، وصله پينه كردن است.

شهادت حضرت علی(ع) تسلیت باد

لبخند به چهره ام نشاندی ای تیغ!

خاک غمش از دلم تکاندی ای تیغ!

با ضربت خود به فرق سر، آه...چه زود

من را تو، به فاطمه رساندی ای تیغ!

 

التماس دعا در شب های قدر

ماه مبارک رمضان

    آمد رمضان و مقدمش بوسیدم                       در رهگذرش طبق طبق گل چیدم

من با چه زبان شکر بگویم که به چشم                 یکبار دگر ماه خدارا دیدم

حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن

ماه عبادتهای عاشقانه و نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را


به شما تبریک عرض میکنیم ، التماس دعا