اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

کامنتی که اجازه پخش نداشت !

تذکر :
این متن برداشت آزادی است از وصیت نامه یک شهید که متن آن را فرزند شهیدی برایمان ارسال کرده ضمن تشکر خالصانه از ایشان عرض می کنیم که ما هم فقط آن را Bold می نماییم و کار دیگری از دستمان نمی آید !

شرمنده ی شهدا می شوم دوباره وقتی فرزند شهیدی در وبلاگم کامنت می گذارد و تأکید می کند که این کامنت من پخش نشود . باشد وصیت نامه ی پدرتان را در کامنت ها تأیید نمی کنم ، اما به این راحتی هم نمی توانم از کنار وصیت نامه ای بگذرم که انگار از صدای حنجره ی تاریخ فریاد می کشد و به ما هشدار می دهد که : "با کافران جهاد کنید تا  فتنه و فساد  از روی زمین برطرف شود و همه را آئین خدا باشد  و  اگر از فتنه و جنگ دست کشیدند با آنها عدالت کنید که ستم جز بر ستم کاران روا نیست"
باور کن نمی توانم این سرباز بزرگوار و پاسدار سرافراز انقلاب اسلامی را فراموش کنم که خود می گوید "سرباز کوچک امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام الخمینی " است .
صدای حاج همت هنوز در درون قلبم صدا می زند که ما نه برای پول ، ونه برای ثروت و قدرت ونه حتی برای یک لحظه هوای نفس به جبهه نیامده ایم . اما چه شده این روزها جنگ قدرت و ثروت چنان بر مسئولین این نظام مقدس اسلامی سایه افکنده که یاران جنگ خود را فراموش کرده اند و برای رسیدن به قدرت از خدمت استعفا می دهند این روزها این یاران غار و همان هایی که وقتی پای صحبت هایشان بنشینی خاطراتی دارند از لحظاتی که شهید فلانی ها روی پایشان جان داده اند ، و فراموش کرده اند همان هایی را که درخت تنومند این نظام مقدس اسلامی را با خون خودشان آبیاری کرده اند : "به ندای پیامبر گونه امام امت  لبیک  گفته ، با لباس  مقدس  سپاه به سوی جبهه های  نور علیه ظلمت شتافتم، تا بتوانم  دین خویش را به اسلام ادا  نمایم  .و آنقدر در این راه  مقدس  با دشمنان  و فتنه انگیزان روی  زمین  مبارزه  می کنیم،  یا  پیروز می شویم  و یا با خونمان  درخت  اسلام را آبیاری می نماییم."
اینکه این روزها جنگ خدمت بین مسئولین افتاده جای بسی خوشحالی است . اما باید مواظب باشند که حتی برای خدمت هم اگر بخواهند در این رقابت ها پیروز شوند باز هم باخته اند که رضای الهی بسیار بالاتر از هر پیروزی است . حتی خدمت به مردم . "بار خدایا  چگونه زیستن و چگونه مردن در راهت  را  به ما بیاموز  تا بتوانیم جز برای  رضا  و خشنودی  تو  قدمی  بر نداریم   "
آقا مهدی زین الدین را یادت هست که می گفت : ما انجام تکلیف الهی را می خواهیم . حتی برای پیروزی هم نمی جنگیم . فقط برای تکلیف الهی می جنگیم . این روزها کار به جایی رسیده که حتی خاتمی فتنه گر هم طمع خدمت به خلق الله بر سرش افتاده . او که 8 سال رئیس جمهور بوده و به شدت مضاعف کرده همت خود را در خشکاندن ریشه این انقلاب و اسلام که آیت الله مصباح یزدی فرمود : ضربه ای که به اسلام در این 8 سال خورد در طول تاریخ نخورده بود ، خود دلیل روشن و واضحی است بر شدت نفاقی که بر چهره ی این مرد است . امام فرمود : اسرائیل دستش را به دریا بزند دریا نجس می شود . چگونه است که یاران دیروز خاتمی امروز به دامان اسرائیل پناهنده شده اند و چگونه است که رئیس جمهور کشور غاصب نام خاتمی و دارو دسته اش را بر زبان می آورد . وچگونه است که بگوییم خاتمی نجس نشده است ! "ای امت حزب ا... امام را تنها نگذارید   و به  رهبریهای  پیامبر گونه اش گوش  فرا دهید. جبهه ها را خالی نکنید. سر نوشت  اسلام و عزت  و شرف ما  در جنگ  است.  امروز  خاموش  نشستن  گناه  و خیانت است و تن به ذلت دادن است."
و این نجاستی که گفتم بردامان خاتمی و اصلاح طلبان خود فروخته است فقط با توبه ای پاک می شود که گرگ کرد . اما دیگر سوی این جریان که در جنگ خدمت به سر می برند جریان هایی هستند موسوم به انحرافی که زاویه دید سیاسی شان نسبت به داخل و خارج ایران تا نوک دماغشان بیشتر نیست . در زمین آمریکا و اسرائیل بازی می کنند و هم دم از اسلام و انقلاب و رهبری می زنند . انحرافاتی در بین سیاسیون ، روحانیون ، دفتریون و ... خویش دارند که قبلا گفته بودند 150 کرسی مجلس برای ایشان است. البته با این خیزی که برداشته اند بعید هم نیست این جماعت به خواسته شان برسند . بالاخره در برهه ای از زمان هم پول حرف اول را زده و ملاک قدرت شناخته شده است . اما باید فراموش نکنند که خانواده نامه ی سرگشاده از آنها پولدار تربودند طوری که در ایام فتنه هم عده ای از این خانواده در حال خرید ساندویچ و ... بودند که دستگیر شدند وهنوز هم م .ه در لندن مدرک دانشگاه آزاد می گیرد با آن شهریه های سنگین انگلیسی اش ! "روحانیون  اصیل  اسلام  و خط امام را  پشتیبان باشید ". و از مسئولین  می خواهم  که" به فتنه انگیزان که می خواهند  در ادارات  و تأ  سیسات  اسلامی و ارگانهای انقلابی و غیره نفوذ کنند و با بر چسب های بی مورد خود،  افراد  با  اخلاص  را  از صحنه خارج کنند، به آنها میدان ندهند یا میدان را خالی نکنند"
و آخرین حرف را به دشمنان خارجی بزنم که خیال خام آن ها را برداشته و فکر می کنند در بین اصولگرایان رخنه ای ایجاد شده است . یادتان باشد فتنه 78 را و البته 23 تیر ما را هم . و یادتان نمی رود فتنه 88 را که به پا کردید و خروش عاشورایی ما را در 9 دی . ما همان ملت و امت حزب اللهی هستیم که به فرمان شهدا پشت رهبر عزیز و علمدار مکتب اسلام امام خامنه ای ، نایب المهدی تا آخرین نفس و تا آخرین گلبول قرمزخونمان ایستاده ایم و همان جمله ی حافظ را می گوییم که ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه ماست ... عرض مود می بری و زحمت ما می داری ! "برادران حزب الله سعی کنیم موقعیت انقلاب  و اسلام را درک  کنیم . در مقطع حساس ، جبهه را خالی نکنید...."

و همه ی این متن زیبا که برداشت آزادی بود از وصیت نامه یک شهید بخورد به برجک دشمنان اسلام که نمی دانند این روزها گفتمان اول کشور ما مهدویت است و آیا صبح نزدیک نیست ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:39

سلام!
خیلی ممنون، کارتون حرف نداشت.......
اگه بگم که نو شته های شما از دست نوشت پدرم با ارزش تر بود، حرف گزافی نزدم چون شما بسیجی امروزید، بسیجی امروز راهش و هدفش سنگین تر!خاک پای بسیجی بودن امروز ارزشش بیشتر مطمئنن......
پس شهدای زنده امروز رو باید در یابیم که کسی به دادشون نمی رسه.......
و شرمنده به خاطر خصوصی عمومی گفتنام حوصله تونو سر بردم ........
و دلیلش هم همون کامنت قبلی که گفتم ........
از این پس خصوصی ، عمومی بودنش پای خودتون......
موفق باشید یا علی

سلام
خانواده شهدا افتخار ما هستند . خدا قبول کند همیشه بسیجی بمانیم انشاءالله .

ریحانه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:03 http://www.reyhane70.blogfa.com

سلام نیستین چرا

سلام به زودی به روز خواهم شد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد