اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

کوچه عمار



در این مدتی که در اراک درس می خواندم و از خیابان منتهی به دانشگاه عبور می کردم این کوچه را حتی یکبار هم ندیده بودم . اما هفته ی قبل که برای آخرین امتحانم که ساعت 8 صبح بود از آنجا عبور می کردم به ناگاه چشمم به نام زیبای این کوچه افتاد . کوچه عمار . اما اینکه چرا در این مدت این یک ترم که البته مدت کمی هم نیست از اینجا عبور می کردم این نام را ندیده بودم . داستان جالبی است این شلوغی های خیابان های شهرهای ما . به یاد آوردم که در این مدت هربار که از این خیابان گذشته ام ، این خیابان را به خلوتی الآن ندیده ام . پس یکی از دلایل اصلی دیده نشدن این نام شلوغی زیاد خیابان بوده است . بماند که خود ما هم بی تقصیر نبوده ایم . این داستانک را نوشتم تا بگویم مواظب خودمان باشیم . وضعیت سیاسی و اجتماعی الآن جامعه ی ما هم دقیقا مصداق همان خیابان شلوغ است . حواسمان باشد در این میانه "عمار" گم نشود . نکند امروز که افراد دلسوز انقلاب این قدر از جریان انحرافی و حضور آنان در عرصه های مختلف تصمیم گیری دستگاه اجرایی کشور سخن می گویند مصداق همان عماری باشد که ما صدایشان را نمی شنویم و در این شلوغ بازار عمرمان آنها را نمی بینیم که در حال گره گشایی هستند . همچنین یکی دیگر از این عماران در این خیابان های شلوغ همین سردار عزیزمان جعفری است که نامش هم عزیز است ! او که امروز از خاتمی می گوید برای ما که از دوران اصلاحات سایه ای در ذهن داریم راه گشاست این روزها .  این چند سطر را نوشتم تا هشداری به خودم داده باشم تا خدای ناکرده از کنار مسائل امروز خودمان راحتِ راحت عبورنکنم !!!

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:49

سلام!
متن تلنگری و زیبایی بود.....
امیدوارم که این طوری که شما بیان کردید باشیم...
امروز در وصیت نامه پدرم مطلبی دیدم که برایم جالب بود، یعنی حکایت این روزها، خطوط انحرافی که چگونه افراد مخلص را از صحنه خارج می کنند....
و افراد نا لایق را وارد میدان اجرایی می کنند....
همینطور روحانیت اصیل و خط رهبری که مورد حمله قرار گرفته ند.....
کاش بعضی از مسولیین ما هم ذره ای از بصیرت شهدا را داشتند.....

سلام
می شه درخواست کنم متن کامل وصیت نامه ی شهید عزیزتون را برام بفرستید .

چای پولکی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 http://chaypoolaky.blogfa.com

سلام.

با مطلبی با عنوان "فروش فوق العاده شیک ترین مرزبندی های روز آغاز شد" به روزم.

افتخار بدید.

ط .نعمت اللهی شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:50

خیلی مختصرومفیدوجالب بوداین تیکه تیکه ایی بودبرای خودش//حواسمان باشددراین میانه عمارگم نشود//

کامیار شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:47

اقامایک سوال داریم یعنی الان دیگردراراک درس نمیخوانیدیاکلا درس نمیخوانید؟یعنی فارغ التحصیل شدید؟؟؟؟؟راستی اجازه هست ماهم گاهی بیاییم لبه ی جنوبی منطقه ی نبرد؟؟؟؟؟

آقا یک سئوال شما چند سئوال شد . اجازه هست برای همه شان خلاصه کنم و سئوال پایانی را جواب بدهم و بگویم : بیا !

لیلی یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:30

سلام
عکس آقا عزیز چه ربطی به متن بالا داره؟
منظورتون از عمار این آقاست؟

دقیقا منظورم این آقا و امثال این آقا عزیز هاست .
------
سلام

وارث دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 http://vares.persianblog.ir

سلام همسنگر
به نکته خوبی اشاره کردید
عمارهای زمان رو نباید دست کم گرفت
ولی خوشحالم که علی زمان فرمودند که تا من زنده ام نمیگذارم که انحرافی ایجاد بشه.
ولی خب ما هم باید عمارگونه کنارش باشیم.
موفق و موید باشید زیر سایه آقا امام زمان و در رکاب امام خامنه ای

آمّین .
سلام

باران دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 http://www.tamameharfha.blofa.com

چه عمارهایی که گمنام ماندند...............
عجب تلنگری بود.....
خداکنه شرمنده نشیم.

کامیار پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:50

سالهامیگذرندوماهنوزمنتظربه رروزشدن این وبلاگیم هیییییییییی روزگار

آرمان چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:53 http://www.dor2ne.ir

سـلـام دوســـت مــن...
واقعا که وبلاگه عالی داری. . . اگه افتخار بدی منو با اسم : "دانلود و سرگرمی DoR2ne" لینک کنید و به سایت من هم سربزنید و در بخش نظرات بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم.
منتظرت هستم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد