اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

زنده باد کامران

دقیقاً رو در روی مدعیان دروغگوی دموکراسی ، حقوق بشر ، آزادی و مردمسالاری بایستی و سئوالاتی را بپرسی از ایشان که مثل (... چیز) در گل بمانند و از عصبانیت شان تو را از دیار کثیف شان اخراج کنند ، بزرگترین افتخاری است که می توانی برای خودت ثبت کنی در عمر خبرنگاری ات کامران جان . ما تا دیروز اگر اخبار ارسالی ات را دوست داشتیم ، امروز به این اخراجت عشق می ورزیم و با افتخار می گوییم "اخراجی ها آمدند" .


اخراجی دیار کفر بشوی بهتر است تا در لجن زار آغشته به خون پاک مردم مظلوم جهان غرق در مادیات شوی که این غرق شدن همان شنا کردن در کثافت و خباثت است . لجن زاری است مادی گرایی و مادیات جهان که تو آن را درک نکرده ای اما دیده ای دست مردم آنجا و امروز که به ایران بازگشتی و تو را در کشور پاک خودمان زیارت کردیم بی صبرانه منتظر حضور سبز و پررنگت در رسانه ی ملی خودمان هستیم تا بار دیگر به دنیا ثابت کنیم وطن دوستی و اسلام گرایی خودمان را که ما گاهی اوقات سفیر خبری خودمان را بیش از سفیر سیاسی مان دوست داریم . به نظرم همه ی سفرای ایران اگر در کشورهای غربی هستند و اخراج نمی شوند باید درباره ی خودشان اندیشه کنند و ببینند که آیا وظیفه شان را انجام می دهند یا نه . و من امروز با سربلندی سرم را بالا می گیرم و با صدای بلند می گویم زنده باد کامران نجف زاده و زنده باد کامران عزیز و دوست داشتنی ما که آنقدر جنگید و جهاد کرد تا خار چشم دشمنان اسلام شد . و من وارد شدن کلمه ی جهاد در سیاستگذاری های امام خامنه ای را به فال نیک می گیرم و خطاب به شما می گویم که : بجنگ عزیزم بجنگ که امسال سال جهاد است .

نظرات 9 + ارسال نظر
حجت شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:51 http://sahamkhabar.persianblog.ir

کامران دوست داریم.
خبرات از هرجا باشه دنبال می کنیم.
کامران یه دونه ای دور دونه ای ای ول داری.
خوشحال میشم به وبلاگ من بیاید و نظر بدید.

حتما میام .

شهابی/صدف و مروارید سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:05 http://sadaf-v-morvarid.mihanblog.com

سلام
به روزم با " فریاد یازهرایش چشم ها را بارانی کرد!"
امیدوارم شاهد حضور و نظرات شما باشیم
التماس دعا
یاعلی

شهابی/صدف و مروارید سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:06 http://sadaf-v-morvarid.mihanblog.com

راستی برادر
این آدرس لینک ماروهم بی زحمت به میهن تغییرش بده دیگه!!
ممنون
یاعلی

خادم الرسول چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 http://akharinrasol.mihanblog.com

اکنون که نبرد کفر با اسلام در بحرین رخ داده است و مردم شیعه و مسلمان بحرین قتل عام می شوند . در این زمان وظیفه خود دانستیم تا برای فتح ، نصرت و نجات مردم بحرین در این جنگ احزاب دعا کنیم، لذا قصد داریم با طرح ختم صلوات ما هم سهم کوچکی در این جهاد داشته باشیم

لطفا تعداد صلواتی را که تقبل می کنید به آخرین رسول پیامک کنید .

09370819769

لطفا تبلیغ کننده باشید .
متشکرم

آر پی جی زن چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 http://www.velayat2011.blogfa.com

سلام همسنگر..
خدا قوت..
به روزیم با «و ارتش محمد ، می آید...»
سر بزنید!

کامران نجف زاده جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 00:50

ممنونم برادر خوبم.التماس دعا

از شما هم ممنونم که به وبلاگ این حقیر سر زدی . هر چند این مطلب خطاب به شماست ولی آن را برای دل خودم نوشتم . همین

پارامسی یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:50 http://www.paramsy.blogfa.com

عالی بود

مسلمان یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:20

چقدر تو دیگه ذهنت کوچیکه . یه کم دیگه بنویسی فکر کنم جوگیر بشی و بگی من دولتتتتتتتتتتت تعییییییین میکنمممم بابا حالا مگه چیکار کرده؟ این همونیه که روزی صدتا دروغ میگفت تو خبر و خایمال همین آقات بود حالا اخراج شده انگار شق القمر کرده. بابا بگرد یه چیز تعریفی پیدا کن تو هم مثل بسیجیا شدیااااا قاطی که میکنی میپری رو دستمال آقا که شفا میده ، بدبخت ایران با جوونای مثل تو آینده میخاد چی بشههههههههههه دیگه فقط آقات میدونهه حالا باز قاطی نکنی بگی کسی که به آقا چیزی بگه کافره

نه آقا / خانم من قاطی نمی کنم بگم کسی که به آقا چیزی بگه کافره چون نیست . بلکه دشمن خمینی کافر است و دشمن خامنه ای اگر مسلمان باشد حتما منافق است . من شاید به اصطلاح تو بسیجی نباشم اما دفاع از نظامی که رهبرش حضرت سیدعلی خامنه ای این ماهپاره علوی تباره برای همه ی ما واجب واجبه . سرباز ولایت فرقی نمی کنه کجا باشه تو ایران باشه یا فرانسه بسیجی باشه یا خبرنگار مهم اینه که ما همه سرباز یه فرمانده هستیم . من با چفیه ی امام خودم حال می کنم تو هم برو با زیر شلواری اوباما حال کن من کاری به کارهای تو ندارم خلایق هرچه لایق !!! فعلا باااااااااااااااای اگه حرف دیگه ای داشته بگو تا جوابتو بدم ... .

شلوغ ترین دخترکلاس pardis یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:09

عااااااااااااااااااااااااااااااااالی بوووووووووووووووود
پارامسی خواهر بازی درنیار دلم واست تنگ شده
از راه دور میبوسمت

ببخشید فکر نمی کنید یه کم اشتباه گرفتید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد