اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

سال جهاد اقتصادی

بهار آمده است و من این بوی زیبا را اولین بار امروز و الآن در برق نگاه حضرت ماه علیه السلام از شبکه اول سیما دیدم که در چشم رهبرمان برق ظهور افتاده است . برای ظهور وقت تعیین نمی کنم ولی حق دارم که بگویم : ظهور بسیار نزدیک است . وقتی امام خامنه ای از پیشرفت علمی ، اقتصادی و سیاسی در سال 89 سخن گفتند و فرمودند : امسال را به نام سال جهاد اقتصادی می نامم  این برق نگاهشان رنگ کاشی های سبز جمکران داشت . نمی دانم .

نظرات 3 + ارسال نظر
شهابی/صدف و مروارید دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:29 http://sadaf-v-morvarid.mihanblog.com

سلام سردار
مثل همیشه تعبیراتون فوق العاده بود
انشاالله در لحظه استجابت دعا نوشته باشید
به روزم و منتظر حضور شما
حتما حتما افتخار حضور بدید
یاعلی

سلام
خواهش می کنم این نظر لطف شماست که به دلنوشت های بنده بها می دهید و این را هم درست فرمودید در همان لحظات نوشتم . راستی من از تعبیر "سردار" خوشم نمی آد اگر خیلی علاقه به بنده دارید همان سرباز را بکار ببرید ممنون می شوم .

منافق مینامه منافق دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:48

مردم مدتهاس تو جهاد اقتصادین .آقای علیه العذابت صرف بغض و اخم و عناد شده همش بخاطر اینه که طرف محمود گرفت خوار شد چهارتا حقوق بگیر دورشن از جمله تو

از طرز نوشتن شما پیداست که اون کسانی که بغض دارن و البته اخم و عناد همین شما ها هستید نه آقای مهربان ما که برق ظهور در نگاهش افتاده و البته از محمود دفاع کرده و این دقیقا درسته که در جنگ هر فرمانده ای باید از سرباز خوبش دفاع بکنه که عزت آور است این موضوع ولی منافقان آن را ذلت می دانند و اینکه مردم مدتهاست در جهاد اقتصادی اند را قبول ندارم وگرنه در کل دنیا ما را "ولنگار" نمی پنداشتند و بازار تبدیل به کهنه بازار غربی ها نمی شد ما قبلا در جهاد فرهنگی بودیم از امسال به بعد قراره در دوجبهه بجنگیم : جبهه فرهنگی و جبهه اقتصادی و البته اینکه گفتی من حقوق بگیر نظام ام بله راست گفتی و به این حقوق ام افتخار می کنم و به این می نازم که دستم به طرف امام خامنه ای درازه تا به سمت سگ ولگردی چون اوباما . حرفی هست ؟

بالازرشک سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 http://balazereshk.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد