اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

ما همگی متبرک به فحشیم

سلام عزیز دلم ؛ 

لازم نبود مستقیم بفرمایی . بسیجیان مخلصت در لفافه سخن گفتن های شما را به گوش جان می شنوند و می گیرند و عمل می کنند . آقا جان ، عزیز دلم شما امر بفرمایی ما اجرا می کنیم . امروز فرمودی هیچکس نباید به کس دیگری فحاشی کند ، و ما فهمیدیم که روی سخن تان با ماست ، به یاد دستور امیرالمومنین به مالک اشتر در کنار خیمه ی معاویه افتادیم که فرمود : مالک اگر می خواهی علی را زنده ببینی معاویه را نکش و برگرد . آقا جان چشم امروز می فرمایید فحاشی نکنیم چشم ما نمی کنیم آنقدر ولایت پذیر هستیم که اگر فردا بفرمایی دست سران فتنه را ببوسید همین کار را خواهیم کرد مطمئن باش . تو از طرف ما خیالت راحت باشد و به میمنت آنکه نام وبلاگ را بر زبان زیبایتان جاری کردید می نویسم که آقا جان ما در این فضای مجازی آنقدرها هم که می گویند مجازی نیستیم و وجودمان با حقیقت ولایت شما آمیخته است . آقا جان ما هر مطلبی که می نویسیم باید متبرک به چند فحاشی از سوی دشمنان اسلام و انقلاب باشد وگرنه به دلمان نمی نشیند . روزگاری است که با این فحاشی ها زنده ایم و هر مطلبمان که فحشی نداشته باشد مثل این می ماند که وظیفه مان را انجام نداده ایم و کامل دفاع نکرده ایم از ولایت . درباره ی نشست امروزتان هم با خبرگان و اولین جلسه ریاست آیت الله مهدوی کنی باید عرض کنم که : اماما ما اخلاق پیروزی را نگهداشته ایم ای کاش بعضی ها اخلاق شکست را نگهدارند . همین .

امضاء           

فدایی شما        

یکی از ستاره هایتان   

نظرات 8 + ارسال نظر
سیدحسین پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 15:47

جمع کن این توجیهات مسخره رو!
یعنی هنوز نفهمیدید که این اقدامات شما مورد تایید هیچ کس نیست! چه رسد به رهبری؟

چشم من این توجیهات مسخره رو ! جمع می کنم . ولی چکار کنم با همین کامنت شما که همین متن منو تایید می کنه !!!

تکا÷و پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 20:06

سلام
خیلی جلب بود

منظور از جلب همان "جالب است"!

حجت پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:37 http://sahamkhabar.persianblog.ir

سلام
قلم زیبایی داری خیلی هم با حال نوشتی.
(بــــــــیب)چون آقا گفته فوحش ندید به این شیخ بی سواد و مهندی یه چیز سامسور شده گفتم.
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم یه توک پا بیاید و نظر بزارید.

سلام
نظر لطف شماست (بیب) یعنی اینکه با این سانسورت موافقم .

تارا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 http://arezoohaye-yakhzade.blogfa.com

همه ستاره های حضرت ماه فحش خورشان ملس است! این چیز جدیدی نیست ... پس به چشم حضرت ماه...

من فدای این ولایت پذیری همه ی ستاره ها هستم .

حیدری ام شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:52

ولایت پذیری یعنی:
تیغ از تو گردن ازمن/چون و چرا ندارد
به قول شما همین
و به قول داداش حسین
همین،حرفی هست! گمون نکنم حرفی باشه!!!!!

من کوچک شما ستاره های حضرت ماه هستم . حرفی هست ؟

رسوا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://30ya30.blogtarin.com

سلام
فقط می تونم بگم حمایت آقا از هاشمی سیاست مصلحت منشانه آقا نبود
حقیقت به درد امده این سالهای اخیر بود
خودمان و خودتان می دانید که اولین منتقد آقای هاشمی همیشه خود آقا بوده اند و این هاشمی بوده است که همیشه مطیع و در کنار رهبری امر را امر مطاع دانسته و خطاها را جبران کرده است
این برخی از دوستان و حامیان رهبری هستند که یا برخی اوقات عقب تر از آقا هستند و یا برخی اوقات جلوتر
ولایت مداری یعنی بودن روی خط فرمان آقا
نه عقب نه جلو
این می شود آقا مستقیما شماتتان می کند و تاسف می خورد

سلام
اینکه تو می گویی شماتت و تأسف خوردن آقا ، این همان نگاه شماهاست به صحبت های امام خامنه ای . مگر یادت رفته آن غلام که امیرالمومنین دستش را قطع کرده بود ولی تا شماتت و کنایه های منافقان را دید شروع کرد به مدح امیرالمومنین و گفت دست مرا همان سردار خیبر ، همان عشق پیمبر ، همان علی عالی اعلی بریده است . مثال ما نسبت به امام خامنه ای مثال همان غلام است به امیرالمومنین . پس بیش از این ما را شماتت نکنید که شروع می کنیم به مداحی حضرت ماه علیه السلام .
همین .

آوای بی صدا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:24 http://www.avaye-biseda.persianblog.ir

این یه سفرنامه است....یه دلنوشته است...نمیدونم...تو هرچی می خوای اسم بذار براش..


دوست دارم نظرتون بدونم..
منتظرم
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای

آوای بی صدا چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:29

در مورد سکوت و حمایت آقا از آقای هاشمی ...
امام خامنه ای در راس امور هستند و به جریان وارد و مسلط. من و تویی که داریم از پایین و بخش بسیار ناچیزی از مسائل و رویداد ها را می بینیم فقط باید اطاعت از ولی فقیه داشته باشیم و البته به دنبال گسترش وسعت دید و تحلیل خود..
پس حتما امام خامنه ای مصلحت را در این دیده اند...همانطور که امام زمان بنی صدر(لعنة الله) مصلحت را بر سکوت دیدند...

من که سکوتی این وسط از امام خامنه ای درباره ی هاشمی ندیده ام و ایشان با صراحت سخن گفته اند نمی دانم شما کدام جمله ی ایشان را سکوت می خوانید . اگر لازم باشد مثال هم می زنم خدمتتان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد