اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

مردم مصر رهبر ندارند ؟؟؟

ضعیف ترین تحلیلی که می شود درباره ی وقایع این روزهای جهان اسلام داشت همین هست که نوشتیم : مردم مصر رهبر ندارند ! فراموش کرده ایم که در غیبت کبری سکانداری جهان اسلام بر دوش علمای دینی هست که به صورت خاص از سوی امام معصوم علیه السلام تعریف شده است . علمایی که آگاه به مسائل روز هستند ، شجاع بوده و یاور مظلومان جهان اند . این حدیث امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است که در آغازین لحظات غیبت کبری فرمودند و همه را به سمت علمای جهان اسلام هدایت کردند . ایشان به خوبی می دانستند که اگر مردم هر عصر و زمانی پیروی از علمای دین نکنند به چه دیکتاتورهای نامبارکی گرفتار می شوند و حتی اموال مادی شان چگونه ...

ضعیف ترین تحلیلی که می شود درباره ی وقایع این روزهای جهان اسلام داشت همین هست که نوشتیم : مردم مصر رهبر ندارند ! فراموش کرده ایم که در غیبت کبری سکانداری جهان اسلام بر دوش علمای دینی هست که به صورت خاص از سوی امام معصوم علیه السلام تعریف شده است . علمایی که آگاه به مسائل روز هستند ، شجاع بوده و یاور مظلومان جهان اند . این حدیث امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است که در آغازین لحظات غیبت کبری فرمودند و همه را به سمت علمای جهان اسلام هدایت کردند . ایشان به خوبی می دانستند که اگر مردم هر عصر و زمانی پیروی از علمای دین نکنند به چه دیکتاتورهای نامبارکی گرفتار می شوند و حتی اموال مادی شان چگونه به غارت می رود . مردم ایران 32 سال پیش این واقعیت را کامل درک کردند و با پیروی از رهبر شجاع و آگاه به زمانشان دیکتاتور پهلوی را از ایران خارج کردند و حکومتی اسلامی و مبتنی بر عدالت را پایه گذاری کردند . و موج آن فریادهای سی ساله ، امروز به گوش ملت های مستضعف مسلمان رسیده و آنها بپا خاسته اند و شعاری غیر از الله اکبر ندارند . مردم مسلمان مصر ، اردن ، تونس ، قطر و حتی عربستان اگر بخواهند روی پای خود بایستند و بدون آزار و اذیت بیگانگان احکام الهی را در کشورشان پیاده کنند ، بعد از توکل برخدا باید دنبال رهبر شجاع و آگاه به زمان ، که هم دوست و هم دشمن را به خوبی می شناسد بگردند و از او پیروی نمایند . با نگاهی اجمالی به علمای حال حاضر دنیای اسلام به پاسخ این سئوال دست می یابیم که : رهبر جوامع اسلامی چه کسی است ؟ رهبر همه ی ملت های اسلامی مگر کسی غیر از رهبر حکومت اسلامی ایران می تواند باشد . فردی که به بهترین اخلاق دینی مزین ، و به بالاترین احکام اسلامی آگاه است ، دوست را خوب می شناسد و دشمن را به شدت می راند . حضرت سید علی خامنه ای این عزیز دل ما که امید همه ی مسلمانان است . اشک چشمش همانقدر زیباست برای مردم پاکستان که ایستادگی اش در برابر زیاده خواهی های آمریکا و اسرائیل . همانقدر که از مردم مظلوم غزه حمایت می کند به همان شدت از فتنه گران داخلی بیزار است . به همان خوبی که در قم استقبال می شود ، به همان میزان خود را خادم و بنده ی حقیر الهی می داند . همانقدر که دشمنانش از او عصبانی و ناراحت اند ، سربازان گمنام و دوست داشتنی اش خار چشم بیگانگان اند . امید هر مسلمانی که دبیر کل حزب الله لبنان او را امام خامنه ای می نامد و وقتی خبرنگاری سید حسن را رهبر حزب الله می خواند ، سخنش را قطع می کند و می گوید من دبیر کل حزب الله هستم ، رهبر حزب الله سید علی خامنه ای در ایران است . سخنرانی های کوبنده اش 30 سال است که در گوش مردم مسلمان جهان طنین افکنده و از ذخایر الهی هست که حتی بمب گذاری مسجد ابوذر تهران هم او را از پا در نیاورد . او اکنون تنها امید و آرزوی ملت مسلمان و مظلوم مصر ، تونس ، قطر ، عربستان و ... است . او همان کسی است که سخنرانی نماز جمعه ی اخیرش در دانشگاه تهران به زبان عربی ، دست به دست بین جوانان و مردم مظلوم مصر می چرخد و بی اختیار انسان را یاد اعلامیه های ایام انقلاب ایران می اندازد . با این تفاسیر آیا مردم مصر رهبر ندارند ؟ آیا صبح نزدیک نیست ؟ ألَیسَ الصُّبحَ بِقَریب ؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:29 http://www.m-8162.blogfa.com

واقعا هم همین طور است که نوشتید. خدا قوت

بله خدا شما را هم قوت دهد . یاعلی .

محسن جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:28 http://www.m-812.blogfa.com

سلام دوست من
من شرمنده همه دوستانی که این ایراد را به من میگیرند هم هستم . چون این ایراد بر من وارد است. راستش را بخواهی دوست همسنگرم مدتی است که من و همسرم در انتظار یک پسر کاکل زری هستیم که خداوند دارد به ما هدیه می کند از طرف دیگر هم در ماه گذشته و قبل از آن هم درگیر امتحانات ترم دانشگاه بودم . بعد از امتحانات هم یک سر رفتیم به دیدن والدین از این رو مطالبم را دیر به روز کردم . ولی اینها هیچ کدام توجیه نمی شود . مگر می شود سربازی چند ماه در جبهه حضور نداشته باشد. باز هم شرمنده ام و در اسرع وقت مطالبم را به روز خواهم کرد. خدا به شما و حاج حسین آقا هم قوت بدهد. باز هم امروز اتوبوسش پر بود از عاشقان حضرت ماه.

خدا خیرت بدهد که مطلب را خوب گرفتی .

مرتضی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 http://eslahe-osooli.persianblog.ir

سلام خداقوت
آیا واقعا میشود مردم مصر را دارای رهبری درونی وشجاع دانست؟
از لحاظ آنکه تمام انقلابیون از انقلاب اسلامی ایران الگو می گیرند وایضا روحیه حرفی نیست اما مصریها مثل حزب الله لبنان نیاز داشتند ودارند به رهبری مثل دبیر کل حزب الله لبنان که رسما از آن خط بگیرند وجونشان را پای حرفهای آن بگذارند.
یاعلی

سلام
کاملا با شما موافقم و این نوشته هم در همین راستاست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد