اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

چقدر شهدا زنده اند !

کور شود چشمی که این زنده بودن شهید را نمی بیند و همچنین کر شود گوشی که نمی تواند بشنود . به ما ایراد می گیرید از اینکه این حرف ها را می زنیم در حالیکه این حرف خود قرآن است . و گنگ شود عقلی که درک نکند کلام خدا را . ما دیده ایم آنچه شما در تاریکی و ظلمات روزگار دنبال آن هستید . امروز مهمانی لاله ها در شهر قم چه با شکوه برگزار شد کنار مزار شهیدان زین الدین و ما با چشم سر امروز دیدیم زنده بودن شهید را . پیرمردی که تمام عمر خالصانه اش را در راه انقلاب و اسلام گذرانده بود و تا ظهر دیروز 13 بهمن ماه در مراسم شهادت امام حسن علیه السلام بود درحالی 28 صفر ساعت 15 چشم از این دنیای خاکی و مادی ، که مانند قفسی برای خود آذین بسته ایم ، بست که دو فرزند عزیز و دلبندش آقا مجید و آقا مهدی زین الدین هم دقیقا در همین 28 صفر به شهادت رسیده بودند و تشییع جنازه ی این عارف بالله ...

کور شود چشمی که این زنده بودن شهید را نمی بیند و همچنین کر شود گوشی که نمی تواند بشنود . به ما ایراد می گیرید از اینکه این حرف ها را می زنیم در حالیکه این حرف خود قرآن است . و گنگ شود عقلی که درک نکند کلام خدا را . ما دیده ایم آنچه شما در تاریکی و ظلمات روزگار دنبال آن هستید . امروز مهمانی لاله ها در شهر قم چه با شکوه برگزار شد کنار مزار شهیدان زین الدین و ما با چشم سر امروز دیدیم زنده بودن شهید را . پیرمردی که تمام عمر خالصانه اش را در راه انقلاب و اسلام گذرانده بود و تا ظهر دیروز 13 بهمن ماه در مراسم شهادت امام حسن علیه السلام بود درحالی 28 صفر ساعت 15 چشم از این دنیای خاکی و مادی ، که مانند قفسی برای خود آذین بسته ایم ، بست که دو فرزند عزیز و دلبندش آقا مجید و آقا مهدی زین الدین هم دقیقا در همین 28 صفر به شهادت رسیده بودند و تشییع جنازه ی این عارف بالله که به عنوان مبارزی خستگی ناپذیر و پدر معنوی برای همه ی رزمندگان اسلام شناخته می شد همه را یاد تشییع جنازه ی آقا مجید و آقا مهدی زین الدین انداخت . ولی چشم ما کور بود و استقبال پسران را از پدرشان ندیدیم . در همان قطعه ی 5 که این عزیز را دفن می کردند کمی آنطرف تر قبر حجت الاسلام شهید صالحی خوانساری هست . همان عزیزی که بعد از شهادتش ، وقتی مدرسه ی راهنمایی دخترش برگه ی تاریخ امتحانات را داده بود دست دانش آموزان و از اولیاء آنها خواسته بود که برگه را امضاء کنند ، و دختر شهید شب هنگام بدون اینکه چیزی بگوید روی عکس بابایش خوابیده بود ، می آید و آن برگه را با رنگ خودکار قرمز امضاء می کند . و این حرکت یک حرف بیشتر ندارد و آن هم این است که می خواهد به ما قبرستان نشینان عادت سخیف بفهماند که ما زنده ایم . وقتی این برگه را کنار عکس شهید خوانساری دیدم نیت کردم که در وبلاگ بیایم و اولاً برای دل خودم و ثانیاً برای همه ی آنهایی که چشم دیدن شهدا را ندارند بنویسم : کور شود چشمی که این زنده بودن شهید را نمی بیند . و همچنین کر شود گوشی که نمی تواند بشنود که چقدر شهدا زنده اند !
نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:38 http://www.reyhane70.blogfa.com

کور شود چشمی که این زنده بودن شهید را نمی بیند . و همچنین کر شود گوشی که نمی تواند بشنود که چقدر شهدا زنده اند...

نمازعشق دو رکعت است که وضویش جزباخون میسر نمیشود...و رمز خون را جز شهدا درنمیابند...
سلام برشما متشکر عالی بود...

ریحانه جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:42 http://www.reyhane70.blogfa.com

خصوصی:سلام برشما بزرگوار...خیلی شرمنده مان کردید بابت لینک اونم جزدوستانتان...خیلی ممنونم...شهید بشید ایشالله....شماهم با اتخار لینک شدید...منتظرحضورصمیمی تان هستم انشالله...جالبه اینجا اصلا گزینه نظرخصوصی نداره!!!!!
یا علی

خصوصی ندایم , دیگه دیگه .

ریحانه شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 http://www.reyhane70.blogfa.com

گل نرگس جوانه های امیدم به کدامین جمعه شکوفا میشود
سلام خداقوت بر شما بزرگوار
بروزم با مطلبی تحت عنوان مهدی شناسی و فضای مجازی
منتظرحضور گرمتان انشالله....
یا علی سید علی

عباس از نوع بی وفا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:17 http://Sayehgraph.blogfa.com

سلام
زیر و رو شدم
معلومه که زنده اند
این هم طرحش:
http://eslami1414.persiangig.com/shahidan.jpg
راستی اگر اهل قم هستی دوست دارم بیشتر با شما آشنا بشم
عاقبت بخیر باشی با شهادت

شهابی/صدف و مروارید شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:35 http://sadaf-morvarid.pelakfa.com

سلام همسنگر
با
... برای این که ما پی به ارزشهای این انقلاب ببریم!
به روزم و منتظر نظرات مفید و سازنده شما[گل]

شاهمردی خان شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:15 http://30ya30.blogtarin.com

پیرامون مصر ما هم آپ هستیم
سر می زنید ؟

کمیل چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 http://komeil64.blogfa.com

سلام خیلی خوب بود. به وب منم سر بزن. منتظر نظرت هستم. تونستی ما رو لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد