اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

۲۲ بهمن ؛ قاهره هستیم

بوی گل سوسن و یاسمن اینبار از مصر وزیدن گرفته و می خواهد تا کاخ نیاوران دیگری را ویران کند و نامبارک ترین دیکتاتور جهان اسلام را به فرجام شاه مخلوع ایران دچار کند . بهمن ماه است و ماه پیروزی خون برشمشیر . امروز مصریانی که بر علیه فرعون زمان شوریده اند از هیچ چیز نباید بترسند و واهمه ای نداشته باشند . امروز آنها تاریخی را مقابل خود دارند که ملت ایران آن را روشن ساخته و در همین بهمن ماه بود که آن نفس قدسی امام روح الله بر مردم ما اثر کرد و آن ...

بوی گل سوسن و یاسمن اینبار از مصر وزیدن گرفته و می خواهد تا کاخ نیاوران دیگری را ویران کند و نامبارک ترین دیکتاتور جهان اسلام را به فرجام شاه مخلوع ایران دچار کند . بهمن ماه است و ماه پیروزی خون برشمشیر . امروز مصریانی که بر علیه فرعون زمان شوریده اند از هیچ چیز نباید بترسند و واهمه ای نداشته باشند . امروز آنها تاریخی را مقابل خود دارند که ملت ایران آن را روشن ساخته و در همین بهمن ماه بود که آن نفس قدسی امام روح الله بر مردم ما اثر کرد و آن انقلابی را کرده اند که امروز سرمشق همه ی ملت های آزاده جهان مخصوصا مسلمانان شده و هرجا قیامی صورت می گیرد همه ی مستکبرین عالم را به یاد بهمن 57 ایران می اندازد که چگونه در عصر بعثت دوباره ی انسانها ، آزادمردان پارسی ندای حسین زمان را شنیدند و لبیک گفتند به امام خود و دیکتاتوری را که استکبار جهانی و صهیونیست جهان خوار برپا داشته بود را آواره کردند . آری اینجا ایران است و دارد الگو ارائه می دهد به جهانیان که بپا خیزید و حرف دل خود ورا بزنید و  تمام فریادهایتان را بر سر استکبار و صهیونیست برآورید که ان الله لا یهدی القوم الظالمین . دولت حسنی مبارک ظلم دیگری نداشت که نکرده باشد و چراغ سبزهایی که او به اسرائیل نشان می داد ، مانند امضایی بود بر همه ی جنایت های رژیم صهیونیستی . امیدی به هدایت حسنی مبارک نیست . مصریان قیام کنید و بعد از بیرون کردن این دیو به دنبال فرشته ای باشید مانند امام روح الله . و ببینید که ملت مقتدر و سربلند ایران اسلامی چگونه 32 سال هست که به کل دنیا "نه" گفته و بر پای خود با عزت و افتخار ایستاده . حتماً شما هم می توانید بایستید . بجنگید ، بجنگید تا فتح و پیروزی نصیب شما شود . 22 بهمن قاهره هستیم . بجنگید . جشن پیروزی گوارای وجودتان .

نظرات 5 + ارسال نظر
وارث سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:40 http://vares.persianblog.ir

سلام همسنگر
ان شاء الله که سالگرد 22 بهمن ما با پیروزی مردم مصر یکی بشه . اگه بشه چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه بشه چی می شه !؟ بله انشاء الله می شه .

ریحانه پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:27 http://www.reyhane70.blogfa.com

گل نرگس جوانه های امیدم به کدامین جمعه شکوفا میشود
سلام خداقوت بر شما بزرگوار
بروزم منتظرحضور گرمتان انشالله....
یا علی سید علی

اویس پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:29 http://www.kolbe121.blogfa.com


از امام رضا (ع) روایت کرده اند که فرمود:

«من ذُکِرَ عِندَهُ الصوفیة و لَم یَنکر هُم بِلِسانِهِ وَ قَلبِهِ فلیسَ منا و مَن أنکَرَ هُم فکَأنَما جاهَدَ الکُفار بینَ یدی رسول الله(ص)» (سفینةالبحار ج2 ص57)

«هر کس نزد او از صوفیه سخن به میان آید و به زبان و دل انکارایشان نکند ، از ما نیست و هر کس صوفیه را انکار نماید گویا این که در راه خدا در حضور رسول خدا(ص)با کفار جهاد کرده است»
بسم تعالی
سلام ...وبلاگ تخصصی کلبه دراویش با موضوع رد تصوف فرقه ضاله وبدعتگذار دارای مقالات علمی... آماده جهت پاسخ به هرگونه سوالات و شبهات شما دوست گرامی در این زمینه میباشد.منتظرحضور صمیمی تان هستم...یا حق

شهابی/صدف و مروارید پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 http://sadaf-morvarid.pelakfa.com

سلام همسنگر
فوت پدر شهید زین الدین رو به شما تسلیت میگم
شادی روحشون صلواتی و فاتحه
التماس دعا

در مورد این پستتون هم باید بگم بقول وارث اگ بشه چی می شه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:27

برادر محترم در مورد عقرب سیاه و جنایاتش در تهران مطلب بنویس فارس هم یک چیزهای گفته و اینکه قربانی در کشوری که این همه شهید داده به جای ظالم و مجرم تهدید می شود و خانواده مجرم در روز روشن ، قربانیان جنایت را برای پس نگرفتن شکایتشان تهدید به مرگ می کنند . و قضات و ماموران انتظامی لال می شوند و کور و کر . من به عنوان یک دوستار شهیدان از تمام شهادت طلبان می خواهم در باره این این موضوع ساکت ننشیند . اگر امروز در مقابل جنایت جنایت کار ساکت باشیم نه امنیت می ماند و نه سنگی روی سنگ در این کشور بند نمی شود و چه بسا جنایت کاران هار تر و وحشی تر شوند و به صورت وحشتناک تر امنیت ما و خانواده ما را ازبین ببرند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد