اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

سایت جماران را چه کسی اداره می کند ؟

قبل التحریر :

این نوشته را چند صباح پیش به اهالی محترم این وبلاگ قول داده بودم و فقط منتظر فرصت مناسبی می گشتم . این فرصت قبل از سفر امام خامنه ای به قم حاصل شد و کار هم شد اما به سفارش بعضی از اساتید اهل فن خودم که احترام زیادی برایشان قائلم منتشر نکردم و منتظر ماندم تا سفر آقا به پایان برسد . و این شد که می بینید .


مردم قم دوباره آمدند ، علمای قم هم از همه زودتر آمده بودند و آیت الله وحید هم یکی از چندین مرجعی بود که درسش را بخاطر سفر آقا تعطیل کرده بود و به شاگردهایش گفته بود که بروند استقبال . لطفا کسی به فکر فتنه انگیزی نباشد . اصلا قم حکومتی ترین شهر علی است و هیچ جای خالی برای فتنه گران و منافقان نمی گذارد . مگر یادتان رفته تشییع جنازه و مراسم ختم شیخ حسینعلی را . قم کانون انقلاب اسلامی است ، ضد انقلابان در هرکجای دنیا هرکاری بکنند در قم نمی توانند . عجیب این چند روز دشمنان داخلی و خارجی به تکاپو افتادند و هریک به طریقی دل انقلابیون را آزدند تا با بازار شایعاتشان ملت را از امامشان جدا کنند و خواص را از رهبرشان که نشد که نشد . یکی شایعه پخش می کرد و دیگری مطالب کذب در سایتش منعکس می کرد و عده ی قلیلی هم که جرأت هیچ کاری را نداشتند اقدام به تحریف اخبار این سفر بی سابقه می کردند . شکر خدا مردم قم تا به حال گوش به حرف هیچ گروهی نداده اند و روز استقبال از امام زنده کردند یاد و خاطره استقبال مردم نیشابور از امام رضا علیه السلام را . ای ول دارند مردم قم که بی سابقه ترین استقبال صد ساله ی اخیر را در 27 مهرماه 89 رقم زدند . در این میان عده ی قلیلی هم هستند که دم از حکومت اسلامی می زنند ، ولی بیشتر با نمکدان شکسته حال می کنند . این ها همانهایی هستند که به نام محمد علی را صب و لعن می کردند . این ها هم باور دارند که الآن سیدعلی ، علی زمان است و نائب امام زمان . وقتی انتقاد هم که ازشان بکنی تازه در می یابی که این جماعت از انقلاب هم انقلابی تر شده اند از بس آلبوم عکسهایشان پر شده از عکس های ایشان با امام (ره) .


در این فضا که همه منتظر استقبال تاریخی مردم قم از امامشان بودند من سایتی می شناسم که به نام امام به امام توهین می کرد . این سایت متأسفانه خود را یادگار امام می داند و با نامگذاری جماران بر روی سایتش روح هر ضد انقلابی را شاد می کند . بله این همان سایت جماران است . جماران همان سایتی هست که درمطلب خواب خوش بعضی ها ! به شما قول معرفی اش را داده بودم . جماران همان خواب گذار اعظم است که به خوبی خواب خوش رئیس مصلحت تشخیص ها ! را تعبیر کرد .


جماران همان سایتی است که خود را به عنوان سایت خبری تحلیلی معرفی می کند ولی به نظرش هیچ کس در این مملکت مهم تر از نوه ی امام نیست که هنگام وفات امام نوجوانی بیش نبوده . جماران همان سایتی هست که با بهانه قراردادن شعارهای عده ی قلیلی ! در 14 خرداد امسال ، از برخی علما و مراجع برای نوه ی امام ، که او را  یادگار می خواند ،  بیعت گرفت . این همان سایتی است که در مقابل اخبار مربوط به رهبری یا سکوت می کند و یا خبرهای مشابهی را از امام یا خانواده دسته چندم ایشان منعکس می کند . جماران همان سایتی است که از خلوت ترین مکان راهپیمایی روز قدس اخبار تهیه می کند و به عنوان گزارش تصویری راهپیمایی روز قدس از آن یاد می کند . این همان جمارانی است که برای یک جمله ی احمدی نژاد که در آن تلویحاً گفته بود "مجلس دیگر در رأس امور نیست " 20 مطلب تحلیلی – تخریبی می گذارد . این جماران است که چهارمین ! جشنواره ! یاد و یادگار ! را برای سید حسن مصطفوی تبلیغ می کند .جماران سایتی است که هنوز مرجع تقلید بی بی سی را پس از گذشت چند ماه از بیانیه جامعه مدرسین ، آیت الله العظمی می خواند .  جماران همان سایتی است که از هر قدم برداشتن نعلین های سید حسن گزارش تصویری و خبر تهیه می کند ، الا حضور او در جمع کارگزاران نظام و دیدارش با رهبری . این همان سایتی است که هنوز هم در قالب مصاحبه هایش ، از دوران نخست وزیری سر دسته ی جنبش فتنه (همان کاندیدای شورشی پس از انتخابات ) طرفداری می کند . جماران همان سایتی هست که برای سید حسن 17 ساله در پایان جنگ ، سال 68 ، سابقه جبهه می تراشد . این جماران است که از طیف دانشگاه آزادیون و یاران بنیاد ماران !  به طرز تابلویی حمایت می کند .


بگذریم .


از همه ی مطالب که بگذریم از این نمی توان گذشت که در آستانه ی سفر امام خامنه ای به قم چنین لینکی را در صفحه ی اول سایت با بیان خاطراتی از شاگردان امام منعکس می کند و خود چنین برداشت می کند که : امام برای مرجعیت خود تبلیغ نمی کرد .


بشکند این دست که نمک نداشت و بیشتر درازتر نشد در روز 14 خرداد و نخورد به صورت بعضی دقل بازان و سیاست پیشگان که عکس هایشان با سران فتنه بیش از عکسشان با امام و پدر بزرگ گرامی شان شده است .  ولی امر مسلمین با بوسه ای که بر صورتش نواخت فهماند به او که هنوز خیلی بچه است . آقای یادگار و یاران جمارانی اش خواب دیده اند خیر باشد . امام امت دیگر جماران نمی نشیند . او اهل خراسان است و یاران خراسانی زیادی در قم دارد .  دیدید روز تولد امام رضا علیه السلام / قم / خیابان 19 دی / ساعت 8 صبح / سیل خروشان ملت مسلمان ، انقلابی ، غیرتمند ، شجاع ، نترس ، ولایت مدار ، آگاه عاشق و سینه چاک رهبری  را که با هر نفسشان سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی و عمالشان زدند . اما هنوز این سئوال بی جواب ماند که  آیا واقعاً هیچ کس نیست جلوی این بی بندوباری های این جماعت از خود راضی را بگیرد ؟


بعد التحریر:

همه ی چند عنوانی که بالا درباره ای این سایت ذکر شد مستند می باشد و اگر کسی بعد از مراجعه به این سایت این مطالب را نیافت اطلاع دهد تا استناداتش را از همین سایت برایش ارسال کنم .

نظرات 11 + ارسال نظر
وارث سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:32 http://www.vares.persianblog.ir

سلام همسنگر.
ممنون از اطلاعات مفیدتون. چه لذتی داشت 14 خرداد و اون فضاحتی که برای سید حسن پیش اومد ولی خوب آقا همون قدر که رهبر ماست رهبر اونها هم هست حتی اگر نفهمند.
ممکنه تا چند وقت دیگه با آیت الله سید حسن آشنا بشیم. پیشاپیش تبریک و تسلیت اعلام میدارم خدمت همه ستاره های حضرت ماه.
راستی خبر دار شدم که فردا ساعت 20 تا 21 مناظره بین احسان پارسامهر (مدیر پلاکفا) با علیرضا شیرازی (مدیر بلاگفا) از شبکه رادیویی قرآن پخش خواهد شد. انتقادات و پیشنهادات خود را میتوانید بدهید. ( راست و دروغش پای راوی)
شدیدا التماس دعا داریم برای اتفاقی که فردا قراره بیفته (شاید بریم خدمت حضرت ....). دعا کنید که قسمتمون بشه و چشممون روشن بشه به جمالشون.

باران شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:39 http://lojman.blogfa.com

دمت گرم .حرم امام رضا علیه آلاف التحیه والثناء مشرف شدم دعات می کنم

[ بدون نام ] یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:39

خفه شو

مگر جامعه ی محققین کیه که بخواد علیه آیت الله صانعی صحبت کنه

خفه شید همتون

فقط کسانی که حق با ایشان نیست ، زود عصبانی می شوند !

خاکریز پیروزی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:54

شما یه سری تندرو و آدم بی بصیرت هستید که تغییر زمان رو حس نمی کنید . نمی بینید وضعیت کشور به کجا رسیده مردم تو فقر دارن نابود میشن تندرو های افراطی لجمن بس کنید شاید شما که عصبانی نیستید خیلی تامین هستید که از حال و روز مردم تو این روزا خبر ندارین

درسته ما یه عده تندرو و آدم بی بصیرت هستیم که امروز پشت ولایت ایستادیم و الان داریم کم روی و به اصطلاح با بصیرتی خود را که اجازه دادیم 16 سال (سازندگی واصلاحات) شما بر مردم حکومت کنید را جبران می کنیم .
راستی شیفته ی اسم تان شدم . زیبا بود

حقیت دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:30

شما ضد ولایت هستید

سلام
خیلی ممنون که یادآوری کردین !

روجا پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03

همتون وطن فروشید،ی عده احمق جمع شدید و دارین علنن اعلام میکنید که حامی و جان نثار ی دیکتاتورین!

آینه !!!

سنگرمقاومت یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:28

این روز ها هم تنها عکس خائنینی همچو خاتمی بر این سایت آویزان است.

متأسفم برای کسانی که این فرد را یادگار امام می نامند

محمدمهدی پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:37

سلام
شما متعصبانه ایشون رو قبول داری و این درست نیست. پیشنهاد می کنم نامه علی (ع) رو به مالک اشتر بخونی.

بالاخره نفهمیدیم منظورتان از ایشون کی بود ؟!
احتمالا متن را تا پایان نخواندی

شمال شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:17

از محتوای نوشته شما چیزی جز فتنه گری نمی توان سراغ گرفت.
امثال شما ها بودند که دیروز شاه را خدایگان می خواندند و بچه های آنها امروز...
اگر دین نداریدُ حداقل آزاده باشید.
بدبخت کسیست که دین خود را به دنیای دیگران می فروشد.
به نظر می رسد امثال شماها آن مارهایی باشید که در آستین عدّه ای
پرورش داده می شوید.
شک وجود ندارد که آنگاه به وقت تقسیم غنایم عبای پیغمبر را بربایید.

قدری فکر کنید.
به نظر می رسد با داشتن دوستانی مانند شما، جامعه ما نیاز به هیچ دشمنی نداشته باشد.

باشد ما فتنه گر
می نشینیم و نظاره می کنیم آینده این مملکت را تا ببینیم حق کیست ؟
وانتظروا انا منتظرون

مرتضی شنبه 3 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:49

داداش دمت گرم.واقعا لذت بردم.
من توی فیسبوک دیدم مطلبی از سایت جماران منتشر کرده که در آخر آوردم.فکر کردم که از خودش در آورده.بعد لینک سایت جماران رو گذاشته بود.دورادور می دونستم که سایت جماران سایت معتبریه و امکان نداره مال بیگانگان باشه.دامنه ی ir. رو چک کردم که نکنه سایت مال ایران نباشه گرچه سایت های مخرب هم جدیدا زیاد شده با همین دامنه ir به هر حال دیدم که این مطلب درست متعلق به همین سایته.داشت شاخام در می اومد.و با نا امیدی یه سرچ کردم " سایت جماران " ببینم مطلبی راجع به این سایت هست که موضعش رو مشخص کرده باشه که با سایت شما مواجه شدم.بعلاوه ی مطلبی که در سایت "مشرق نیوز" و "خبرفارسی" به نقل از سایت جماران منشر شده بود.که درباره ی حجاب با نعیمه و زهرا اشراقی مصاحبه کرده بودند:
http://khabarfarsi.com/ext/3026502

به ایمیلم : paradoxps@yahoo.com
جواب رو بفرست تا بیشتر با هم حرف بزنیم.ممنون

تازه مفیدنیوز هم یه خبر کار کرده :
http://www.mofidnews.com/index.php?page=desc.php&id=746&tab=weblog


اینم اون نامه ای که گفتم:
http://goo.gl/FDH8u9


" هشدار امام در مورد تصویبنامۀ انجمنهای ایالتی و ولایتی "

بسم اللّه‏ الرحمن الرحیم

حضور مبارک اعلیحضرت همایونی

پس از اهدای تحیت و دعا، به طوری که در روزنامه‏ها منتشر است، دولت در انجمنهای ایالتی و ولایتی، «اسلام» را در رأی‏دهندگان و منتخبین شرط نکرده؛ و به زنها حق رأی داده است. و این امر موجب نگرانی علمای اعلام و سایر طبقات مسلمین است. بر خاطر همایونی مکشوف است که صلاح مملکت در حفظ احکام دین مبین اسلام و آرامش قلوب است. مستدعی است امر فرمایید مطالبی را که مخالف دیانت مقدسه و مذهب رسمی مملکت است از برنامه‏های دولتی و حزبی حذف نمایند تا موجب دعاگویی ملت مسلمان شود.

الداعی: روح‏اللّه‏ الموسوی

دوست جمعه 8 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 18:28

با سلام
دوستان
ای کاش به جای این همه توهین به یکدیگر به فکر کشورمان باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد