اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

آقای هاشمی خواب به خیر !

به این خبر توجه کنید :

در مراسم تجدید میثاق خبرگان رهبری با امام خمینی عنوان شد؛

هاشمی رفسنجانی:امام فرمودند من بیشتر از زمان حیاتم به شما کمک می کنم

اولین سایتی که این خبر را پوشش داد سایت آقای یادگار امام ! بود به نشانی جماران . البته بنده هنوز قصد ندارم درباره ی این سایت صحبت کنم که حرف برای گفتن زیاد است . برای اینکه ذهن محترم خواننده لجمن بیشتر مشغول نشود به شما قول می دهم که در یک پست جداگانه ای آمار عجیب و غریبی را از مطالب این سایت ارائه دهم .

فعلاً بگذریم .

سایت یادگار امام ! این خبر را با شدت زیادی پوشش داد به طوریکه خواننده خیال می کند آقای هاشمی فقط برای بیان این خاطره به مرقد امام تشریف فرما شده اند ! 

جالب تر آنکه ایشان در ابتدای خاطره ی خواب آلودشان می گوید : "بعضی از موارد این خواب ها یادم رفته و برخی یادم مانده است . " اما وقتی متن را می خوانی تو گویی آقای هاشمی در خواب ، خواب نمی دیده و فقط داشته خواب خود را یادداشت برداری می کرده . 

اینکه ایشان خواب می بیند و خواب خود را در محضر حضرت روح الله بیان می دارد چیز عجیب و مهمی نیست . این هم عجیب نیست که هاشمی خودش خواب خودش را تعبیر می کند و می گوید : "اینها نشان می دهد امام شرایط فعلی ما و فضای اطراف را بیشتر از ما درک می کنند و این مقدار حضورشان برای من تازگی دارد. این مساله در مجموع امید بخش است." . این هم عجیب نیست که سایت آقای یادگار امام ! نیز به همین موضوع تأکید می کند و دوباره همان جمله را با تأکید خبری بیشتری پوشش می دهد . این مهم است که آقای هاشمی بدانند که خواب حجت شرعی ندارد . امام در زمان حیاتشان بهترین توصیه ها و وصیت ها را برای پایدار ماندن انقلاب اسلامی داشته اند . نیازی نیست که دوباره در خواب به ما تأکید کنند . مهم عمل کردن به آن فرمایشات است که البته آقای هاشمی با آن نامه سرگشاده ثابت کردند اولین شاگرد امام هستند که حرف های امام را فراموش کرده اند . 

آقای هاشمی ! بهتر است به جای خواب دیدن و تعبیر آن ،کمی به فکر سخنان رهبر و امام حی و حاضرمان توجه کنیم و کمی هم مانند مردم عوام جامعه که صحبت های ایشان را با جان و دل می پذیرند و به آن عمل می کنند ، در عمل به آنها بکوشیم . نه اینکه به فکر جام زهر دیگری باشیم !!! 


 بعد التحریر (5-7-89): 

از همه ی ستاره های عزیز بابت نظر دهی برای این مطلب تشکر می کنم و دوباره به شما قول می دم که هر چه سریعتر مطلب جماران را آماده کنم و بذارم در لجمن . اما در این زمینه تحقیقات من داره به جاهای باریک کشیده می شه به همین خاطر از همه ی دوستان تقاضا دارم یه سر به جماران بزنند و اگه انحرافاتی را مشاهده می کنند به صورت تیتر وار برای لجمن بفرستند تا بعد از تحقیق انشاء الله درباره ی اون موضوع هم کار بشه . قصد دارم این مطلب "جماران" را با هم بنویسیم .

نظرات 22 + ارسال نظر
مرضیه شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:05

سلام مطالبتون خیلی مفیده ممنون

علی موسوی یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 http://deyreamar.wordpress.com

سایت دیر عمار با مطلب :"خداحافظ. ما که رفتیم دنبال کنکورمان"
به روز شد.

امیر عباس (نامحرمانه) یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 http://namahramane.blogsky.com

سلام
خدا قوت
مطلبی در باره خواب خواهم نوشت.
دعا بفرمایید.

م.ص.الف یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:10 http://anmardmiayad.persianblog.ir/

پس به حسین آقا بگید خدا نمی خونه...

بله خدایی که شما در ذهنت ساختید فقط مناجات شعبانیه گوش می ده و صدای سلاح رزمندگان را در جبهه نمی شنید .
امام در پیام حج چی فرمود : ای نشستگان در برابر خدا به ایستادگان در برابر دشمنان خدا دعا کنید .

م.ص.الف یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:12 http://anmardmiayad.persianblog.ir/

اگه ملاک نظر خداوند باشه نه تنها گفتن برخی سخن ها حرامه شنیدن و خوندنشون هم حرامه.
اگر هم ملاک خودمون و دلمون باشه که راحتیم
شاید خداوند تا جایی کاربرد داره که طبق سلیقه ما عمل کنه...
والله اعلم

بله خدایی که شما در ذهنت ساختید فقط مناجات شعبانیه گوش می ده و صدای سلاح رزمندگان را در جبهه نمی شنید .
امام در پیام حج چی فرمود : ای نشستگان در برابر خدا به ایستادگان در برابر دشمنان خدا دعا کنید .

م.ص.الف یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:21 http://anmardmiayad.persianblog.ir/

اون روزا که جنگ عراق و امریکا بود و اوضاعی عراق بهم ریخته بود با رفقا این طرف و اون طرف زدیم و شناسنامه عراقی درست کردیم و قاچاقی خواستیم بریم زیارت. حاضر بودم همه زندگیم رو بدم که اون سفر جور بشه. لب مرض دیدم همه ملت سر گذاشتن به بیابون و به عشق ارباب راهی شدن. فهمیدم از من جلوتر خیلیه. من به عربی مسلط بودم و راحت تونستم خودم رو از مرز رد کنم. لحظه آخر داخل عراق به یکی از دوستان زنگ زدم. رفیقم بهم خبر داد که آقای سیستانی و آقای خامنه ای گفتن سفر خوفه و حرامه. از مرگش نمی ترسیدم بلکه آرزوم بود تو این شفر کشته بشم. ولی سفر رو بخاطر خدا می خواستم نه به خاطر خودم. خواستم برگردم. رفقا می گفتن دیوانه نشو . کربلا که این حرفا رو بر نمی داره. تو این راه باید به حرف دلت عمل کنی نه حرف این و اون. ولی من نرفتم. با دل پرخون نرفتم.
باید عبد او بود نه عبد دل
حسین آقا بهتر بود واسه دل او می نوشت نه دل من و شما...

اگه دل بعضی ها از دل اون جداس به من و شما ارتباطی نداره . خود رهبری هم مطلب نه ده حسین را تایید کردند باز هم حرفی هست ؟
تازه حسین زمانی شروع به نوشتن کرد که اوج فتنه بوده و همه در تب و تاب نامه ی سرگشاده فلانجانی بودند . همون موقع که کسی دم بر نمی آورد این قلم حسین قدیانی عزیز بود که به ستاره های ماه روحیه می داد نه به آخور خزیده ها !!!!

م.ص.الف یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:43 http://anmardmiayad.persianblog.ir/

میشه لطف کنی جوابی که برات فرستادم واسه خودم بفرستی تا تو پاسخ کامنتت بزارمش
ممنون

م.ص.الف یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:48 http://anmardmiayad.persianblog.ir/

این استفاده و برداشت درستی نیست
اگه بخواهیم چنین برداشتی کنیم باید بگیم تمام استقبال ها و احترام هایی که مردم در طول تاریخ برای مراجع و رهبران مذهبیشان می گذاشتند رو می خواد محکوم کنه در حالی که هیچ بچه مسلمانی همچین حرفی نمی زنه.
پس مراد صرفا آمدن هایی است که مربوط به افراد صرفا صاحب قدرته. بدون موقعیت مذهبی و دینی. یکی امروز میشه وزیز همه واسش هورا می کشن . فردا برکنار میشه همه فحشش می دن. این مقام پوشالین هستش.
اگه با ذهن صاف و خالی بخونیم درست برداشت می کنیم.

وارث دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:45 http://www.vares.persianblog.ir

حالا بنده خدا یه خوابی دیده. شما چرا اینقدر بهش گیر میدید؟ دوست داری یکی به خواب خودت گیر بده و هی به خاطر یه خواب بهت متلک بندازه؟
نکن بزرگوار. نکن. این کارها آخر عاقبت نداره.
راستی من وبلاگم رو بروز کردم. دوست دارم نظرتون رو بدونم در مورد مطلب جدید.

فرق خواب ما با ایشون اینه که ما برای خودمون خواب می بینیم امام ایشون برای دیگران خواب می بیند همیشه همینطور بوده .

بیچک سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:45

سلام
من بازم میگم که خدا رحم کرده کروبی خواب امامو ندیده
والا

وارث چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 http://vares.persianblog.ir

محرمانه.
سلام.
چه دعوایی میکنید با این آقای م. ص.الف؟
اون شعرش رو برای من هم فرستاده بود منم یه جواب کوچولو بهش دادم. رفتم وبلاگش دیدم خون و خونریزی دارید؟
الآن اومدم اینجا رو نگاه میکنم میبینم ادامه داره.
اتفاقا من هم بهش گفتم که ما لعن کردن رو از زیارت عاشورا یاد گرفتیم مخصوصا « اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد وآخر تابع له علی ذلک».
به نظرتون خوب گفتم؟

نامحرمانه
سلام
دعوای خاصی نبود . ایشون یه نظر گذاشته بود که من تاییدش نمی کردم و می خواستم بدونم خطاب قسمت پایانیش به کیه . چون من احساس می کردم خطابش به آقاست ایشون می گفت نه من دولت ها را منظورم است . به هرحال (به قول شما) دعوامون قبل از اینکه به جاهای باریک بکشه ختم به خیر شد .

خادم الشهدا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:38

سلام.
با این اوضاع و احوال فکر نمیکنم کسی موضوع خواب رو جدی گرفته باشه آخه این روزا نقل هر مجلسی شده که همه با تمسخر ازش یاد میکنن.
ضمنا خوشحال میشیم که در مورد سایت جماران بیشتر توضیح بدین.

سلام
قبول دارم که این روز ها هیچ کس برای هاشمی تره هم خرد نمی کند اما این وظیفه ماست که به این بدعت ها جواب بدیم .
درباره ی سایت جماران هم مطمئن باش که به زودی مطلب خواهم گذاشت . درحال تکمیل تحقیقاتم هستم . لجمنتم .

فدایی جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:51 http://www.fadaii.blogfa.com

سلام اخوی وبلاگ جدید زدم سر بزن اگه خوشت اومد لینکش کن

اگه دوباره توی فلانفا نمی زدی بهتر بود . چون که : http://lajman.blogsky.com/1389/05/28/post-8/

خادم الشهدا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:56

سلام بزرگوار.
ما همچنان منتظر اخبار سایت جمارانیم.
قلمتون مستدام.
یاعلی افسر جوان عرصه سایبر.

به روی چشم در حال تکمیله .

امین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 http://amin62m.blogfa.com

به عنوان یک ایرانی چیزی بگو:

۳۱۳ شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:39

سلام خدا قوت
وبلاگتون عالیه
میشه به وبلاگم سر بزنید و راهنماییم کنید
http://talaeyeh1388.blogfa.com/
یا علی

۳۱۳ شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:07

سلام
ممنون که سر زدید
در هر موردی که بتونم یک وبلاگ خوب و ارزشی درست کنم.
احساس کردم که شما جزو قدیمی های فضای مجازی هستید به خاطر همین ازتون راهنمایی خواستم.حالا اگه سرتون شلوغه که من مزاحم نمیشم

امین شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:13 http://amin62m.blogfa.com

رو آوردن به خواب دیدن
چه جالب
وخنده دار
ممنون از حضورتان

آشنا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:05 http://manjelab.blogsky.com

سلام خواستم بگم که این مطلب را خواندم.عالی بود

مجتبی یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:22 http://http://www.sarbazevelayat59.blogfa.com/

سلام
خیلی عالی بود
مرگ بر هاشمی و دارو دستش
اینها همشون توهم دارند و با خواب و خیال میونه خوبی دارند

سلام
در توهم اینها شکی نیست . و یادمان نرود که همین ها دولت احمدی نژاد را متهم به خرافه پرستی می کنند . اما اگر قرار بود برای این موضوع شعار مرگ داده شود خودم پیشقدم می شدم آقا مجتبی !!!

احمد دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 23:04

داش اکبر و اصلاح طلبان!
اکبر خان اصلاح طلبان
امام تو خواب بهم گفت؟ چی گفت؟
در گوش من گفت؟ چی گفت؟
سر کوچمون گفت؟ چی گفت؟
……………………………….
جون مادرت سانسورش نکنی ها!!!

جنبش مردمی آنتی سبز ایران اسلامی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 16:47 http://antiesabz.blogfa.com/

سلام
به روزم با:بهزاد نبوی استاد مخملباف است
التماس دعا
یا علی جانم فدای سید علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد