اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

شعار روز قدس به زبان انگلیسی

ما اسرائیل را زیر پا له می کنیم


 we crush Israel under foot


آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند


America can't do no wrong


اسرائیل ، خانه ی عنکبوت است


Israel, the house spider


حزب الله پیروز است


                                                Hezbollah is victory                                                     


آمریکا تو با سلاح جنگی من با سلاح ایمان بجنگ تا بجنگیم


America , you with weapons of war

I with weapons of believe

Fight to fight


خونی که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست


The blood in our veins, gift to our leader


جانم فدای یک لحظه عمر تو رهبر


Sacrifice my soul for a moment your life leader


اسلام پیروز است


Islam is victorious


آمریکا ننگت باد ، اسرائیل مرگت باد


Shame on you America

Israel, death to you


اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود


Israel must disappear from Time Of Page


دنیای زیبا ، بدون صهیونیست


Beautiful World without Zionism

نظرات 4 + ارسال نظر
تانی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:37

حالا کی میاد اون وسز انگیلسی بگه
همین فارسی شو پته پته میگن

همین پته پته های ما سی ساله اون ها را غافلگیر کرده وای به اون روزی که همه ی این ها را درست بگیم !

مسلمان چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:48 http://setare-asir.mihanblog,com

سلام
خسته نباشی
ایده خیلی جالبی بود

Hezbollaqh is victorous
صحیح تر باید باشه
همچنین رگ میشه vessel تا جاییکه می دونم
چون vein به معنی بیهوده هست

خدا قوت پایدار و سرافراز باشی برادر یا خواهر عزیز

سلام
برادر خوبم از حسن نظرتون تشکر می کنم . من چون ترجمه ی این شعارها را مخصوصا از گوگل گرفتم اعتماد هم بهشان نداشتم و همه کلماتی را هم که نمی دونستم در یک دیکشنری دیگه ای می زدم . کلمه رگ هم درست است .
تشکر برادر یا خواهر خوبم .

[ بدون نام ] شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:03

سلام
این شعارهاتون غلط غولوط زیاد داشت با اجازت من اصلاحشون کردم و در وبلاگ خودم هم استفاده کردم
حلال کن

سلام
قبول دارم
لااقل نشانی وبلاگت را می دادی ما هم استفاده می کردیم .
ترجمه ی این شعارها را از گوگل در آوردم که می دونم اشتباهات قواعدی هم دارند .

سیف اله رنجبر سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:22

ان اسرائیل لبیت العنکبوت ان بیت العنکبوت اوهن البیوت
آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است+++ سپاه اسلامیان آماده قیام است
مرگبر سه ابلیس: آمریکا و اسرائیل و انگلیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد