اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

تفسیر قرآن ، با حضور اسرائیل !

لجمن : اسرائیل بنشین برایت قرآن بخوانم :


به نام خدای بخشنده ، مهربان ، کریم ، رئوف ،  و البته قهار . به نام خدای محمد ، علی ، مهدی و به نام خدای سید علی .


به نام وَ أعِدّوا لَهُم ماستَطَعتُم مِن قُوّه ( انفال – 60 )

به نام یا أیّها ألنَّبی حَرِّضِ المومِنینَ عَلی القِتال ( انفال - 65 )

و به نام فَاعتَدوا عَلَیهِ بِمِثلِ مَا اعتَدی عَلَیکُم (بقره - 194 )


آیه های بالا بخورد به برجک بعضی ها . آیه های بالا + جت کرار بخورد به برجک بعضی ها که نمی دانند اینجا ایران است .



لجمن : قبلاً گفته بودم جان مادرت حمله کن ، اینبار می گویم جان مادرت غلط بکنی حمله کنی . ایران که سهل است به یک استان ما هم غلط بکنی حمله کنی . ما بوشهر را مثل مشهد دوست داریم . و تهران را مثل قم.


دستانت خالی شده ، یارانت اندک . سن و سالت رفته بالا و اجلت نزدیک . امروز 31 مرداد روز صنعت دفاعی نام گرفت . کرار را دیدی و شنیدی ؟ ، حالا منتظر باش کرار بر سرت فرود آید . (انفال – 60) وَ أعِدّوا لَهُم ماستَطَعتُم مِن قُوّه .


لجمن : حالا هرچقدر دوست داری زوزه بکش ، پارس کن ، عرعرکن ، برای ما گربه هم نیستی . چه صدای خر دربیاوری ، چه گاو .


گِل وجود ما را از باقیمانده ی گِل حسین برداشته اند ، می دانم باور نمی کنی ، نه اینکه نخواهی باور کنی ، نمی فهمی ! قبلاً که گفته بودم ما بچه های عاشوراییم و سینه زن حسین . دل در سینه ما نمی تپد ، حسین ، حسین می کند .


ما هر وقت هم دلمان برای حسین تنگ می شود ، می رویم شلمچه . خاک می خوریم و برمی گردیم . ما نسل سوم همت و باکری هستیم . چمران ، زین الدین ، بابایی ، شیرودی ، کاظمی ، خرازی ، صیاد .


تازه ما از اونها داغ تریم . ما دیوانگان بیت رهبری هستیم . ما همانهایی هستیم که نگذاشتیم دستت به خامنه ای برسد . چه در غائله 78 ، چه در فتنه 88 . (انفال - 65) یا أیّها ألنَّبی حَرِّضِ المومِنینَ عَلی القِتال .


لجمن : اسرائیل ! خامنه ای عشق ماست ، رهبر ماست و پدر معنوی ما . تا خورشید نیامده ماه ماست و خورشید که بیاید می شود دست راست خورشید . بنشین و ببین که تاریخ را ما می خواهیم تکرار کنیم و البته نتیجه اش را هم خودمان خواهیم نوشت .


یزید سرش بالای نیزه خواهد رفت ، و حرمله تیر سه شعبه به چشمش می خورد . من خودم بر سینه ی شمر خواهم نشست و بدن عمر سعد را زیر شنی های تانک لِه خواهم کرد ! تو یزید ، آمریکا شمر ، فرانسه حرمله ، انگلیس عمر سعد . نقش ها ثابت ، بازیگران متغیر . همه آنچه که از آخرالزمان شنیده ای را در غالب یک فیلم سینمایی نشانت می دهیم !


تو دستت به خامنه ای نمی رسد و گرنه خودش با همان دست چپش تو را چپه می کرد ! تو که با یک سخنرانی به هم می ریزی ، با خبر جت کرار غش می کنی ، تو کجا و عرصه ی سیمرغ کجا ؟


تو کجا و روبرو شدن با قلب محکم و عاشورایی بچه بسیجی ها کجا ؟ تو همان بهتر که دلت به محمود عباس و شهرک سازی خوش باشد . فقط از اون روزی بترس که ما قراره مثل برق بر سرت خراب بشیم و روزگارت را سیاه کنیم . (بقره - 194)  فَاعتَدوا عَلَیهِ بِمِثلِ مَا اعتَدی عَلَیکُم .


راست گفت خداوند بلند مرتبه ی بخشنده ی مهربان کریم رئوف ، و البته قهار .

نظرات 14 + ارسال نظر
تافا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:03 http://www.taafaa.blogfa.com

یک روز نمک ریز به زخم تنم ای دوست
یک روز بنه مرهم افسوس به زخمم

سلام خدمت شما دوست گرامی
از شما دعوت میکنم تا از خلوتکده ام با نام "فرصت ناب کبوتر شدن" حاوی اشعار حقیر دیدن فرمایید؛

روزگاری پر از تغزل برایتان آرزومندم

یه دختر بسیجی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:03 http://annie.mihanblog.com

انشاالله...

یک هم وطن سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 http://emperor.loxblog.com

به نام خدای مردم ایران.نه خدای خامنه ای یا سید علی.
به نام خدای کوروش و داریوش که وقتی انسان فقط و فقط وصیت نامه کوروش کبیر خطاب به فرزندش را میخواند به فکر عمیق فرو میرود که چطور انسانی در 2500 سال پیش اینچنین ازاد اندیش بوده.
زمانی که مصریان برای خود به وسیله برده ها اهرام مصر را میساختند این بزرگان در 2500 سال پیش برابری زن و مرد را اعلام میکردند.باعث خجالت نیست که ما بزرگانی اینچنین داریم و در نوشته هایمان از بزرگی مردی کوچک مینویسیم.راستی تو حضرت محمد,امام علی,و امام زمان رو میشناسی که به خدایشان درود میفرستی میتونم قسم بخورم که از اینها فقط نمازشان و روزه شان را میدونی و نمیدونی که این دین دروغ گویی و کشتن مردم در ماه محرم رو گناه کبیره اعلام کرده.
من تو یه وبلاگ نظرت رو خوندم و به این وبلاگ اومدم.تو نوشته بودی:غلط کردید بیشمارید.یادمه بابام میگفت که امام خمینی(ره)به شاه حتی تو نمیگفت و همیشه ایشون رو آقای محمدرضا خطاب میکرد.شما خودتون رو به امام خمینی(ره)میچسبونید در حالی که حتی از گفته های ایشون هیچ اطلاعی ندارید.امام فرمود:اگر کسی گفت جانم فدای رهبر بدانید گمراه شده زیرا ما آمدیم تا مردم آزاد باشند اگر قرار باشه جانشان را نثار کسی کنند که همان درود بر شاه بهتر بود.

و اما وصیت نامه کوروش:

اینک که من از دنیا می روم، بیست و پنج کشور جز امپراتوری ایران است و در تمامی این کشورها پول ایران رواج دارد و ایرانیان درآن کشورها دارای احترام هستند و مردم آن کشورها نیز در ایران دارای احترامند، جانشین من خشایارشا باید مثل من در حفظ این کشورها کوشا باشد و راه نگهداری این کشورها این است که در امور داخلی آن ها مداخله نکند و مذهب و شعائر آنان را محترم شمرد .

اکنون که من از این دنیا می روم تو دوازده کرور دریک زر در خزانه داری و این زر یکی از ارکان قدرت تو می باشد، زیرا قدرت پادشاه فقط به شمشیر نیست بلکه به ثروت نیز هست. البته به خاطر داشته باش تو باید به این حزانه بیفزایی نه این که از آن بکاهی، من نمی گویم که در مواقع ضروری از آن برداشت نکن، زیرا قاعده این زر در خزانه آن است که هنگام ضرورت از آن برداشت کنند، اما در اولین فرصت آن چه برداشتی به خزانه بر گردان .

مادرت آتوسا ( دختر کورش کبیر ) بر گردن من حق دارد پس پیوسته وسایل رضایت خاطرش را فراهم کن .

ده سال است که من مشغول ساختن انبارهای غله در نقاط مختلف کشور هستم و من روش ساختن این انبارها را که از سنگ ساخته می شود و به شکل استوانه هست در مصر آموختم و چون انبارها پیوسته تخلیه می شود حشرات در آن به وجود نمی آید و غله در این انبارها چندین سال می ماند بدون این که فاسد شود و تو باید بعد از من به ساختن انبارهای غله ادامه بدهی تا این که همواره آذوغه دو یاسه سال کشور در آن انبارها موجود باشد و هر سال بعد از این که غله جدید بدست آمد از غله موجود در انبارها برای تامین کسری خوار و بار استفاده کن و غله جدید را بعد از این که بوجاری شد به انبار منتقل نما و به این ترتیب تو برای آذوقه در این مملکت دغدغه نخواهی داشت ولو دو یا سه سال پیاپی خشک سالی شود .

هرگز دوستان و ندیمان خود را به کارهای مملکتی نگمار و برای آنها همان مزیت دوست بودن با تو کافیست، چون اگر دوستان و ندیمان خود را به کار های مملکتی بگماری و آنان به مردم ظلم کنند و استفاده نا مشروع نمایند نخواهی توانست آنها را مجازات کنی چون با تو دوست اند و تو ناچاری رعایت دوستی نمایی.

کانالی که من می حواستم بین رود نیل و دریای سرخ به وجود آورم ( کانال سوئز ) به اتمام نرسید و تمام کردن این کانال از نظر بازرگانی و جنگی خیلی اهمیت دارد، تو باید آن کانال را به اتمام رسانی و عوارض عبور کشتی ها از آن کانال نباید آن قدر سنگین باشد که ناخدایان کشتی ها ترجیح بدهند که از آن عبور نکنند .

اکنون من سپاهی به طرف مصر فرستادم تا این که در این قلمرو ، نظم و امنیت برقرار کند، ولی فرصت نکردم سپاهی به طرف یونان بفرستم و تو باید این کار را به انجام برسانی، با یک ارتش قدرتمند به یونان حمله کن و به یونانیان بفهمان که پادشاه ایران قادر است مرتکبین فجایع را تنبیه کند .

توصیه دیگر من به تو این است که هرگز دروغگو و متملق را به خود راه نده، چون هر دوی آنها آفت سلطنت اند و بدون ترحم دروغگو را از خود بران. هرگز عمال دیوان را بر مردم مسلط مکن و برای این که عمال دیوان بر مردم مسلط نشوند، قانون مالیات را وضع کردم که تماس عمال دیوان با مردم را خیلی کم کرده است و اگر این قانون را حفظ نمایی عمال حکومت زیاد با مردم تماس نخواهند داشت .

افسران و سربازان ارتش را راضی نگاه دار و با آنها بدرفتاری نکن، اگر با آنها بد رفتاری نمایی آن ها نخواهند توانست مقابله به مثل کنند ، اما در میدان جنگ تلافی خواهند کرد ولو به قیمت کشته شدن خودشان باشد و تلافی آن ها این طور خواهد بود که دست روی دست می گذارند و تسلیم می شوند تا این که وسیله شکست خوردن تو را فراهم کنند .

امر آموزش را که من شروع کردم ادامه بده و بگذار اتباع تو بتوانند بخوانند و بنویسند تا این که فهم و عقل آنها بیشتر شود و هر چه فهم و عقل آنها بیشتر شود تو با اطمینان بیشتری حکومت خواهی کرد .

همواره حامی کیش یزدان پرستی باش، اما هیچ قومی را مجبور نکن که از کیش تو پیروی نماید و پیوسته و همیشه به خاطر داشته باش که هر کسی باید آزاد باشد تا از هر کیشی که میل دارد پیروی کند .

بعد از این که من زندگی را بدرود گفتم ، بدن من را بشوی و آنگاه کفنی را که من خود فراهم کردم بر من بپیچان و در تابوت سنگی قرار بده و در قبر بگذار ، اما قبرم را مسدود مکن تا هر زمانی که می توانی وارد قبر بشوی و تابوت سنگی من را آنجا ببینی و بفهمی که من پدرت پادشاهی مقتدر بودم و بر بیست و پنج کشور سلطنت می کردم مردم و تو نیز خواهید مرد زیرا که سرنوشت آدمی این است که بمیرد، خواه پادشاه بیست و پنج کشور باشد ، خواه یک خارکن و هیچ کس در این جهان باقی نخواهد ماند، اگر تو هر زمان که فرصت بدست می آوری وارد قبر من بشوی و تابوت مرا ببینی، غرور و خودخواهی بر تو غلبه نخواهد کرد، اما وقتی مرگ خود را نزدیک دیدی، بگو قبر مرا مسدود کنند و وصیت کن که پسرت قبر تو را باز نگه دارد تا این که بتواند تابوت حاوی جسدت را ببیند.

زنهار، زنهار، هرگز خودت هم مدعی و هم قاضی نشو، اگر از کسی ادعایی داری موافقت کن یک قاضی بی طرف آن ادعا را مورد رسیدگی قرار دهد و رای صادر کند، زیرا کسی که مدعیست اگر قضاوت کند ظلم خواهد کرد.

هرگز از آباد کردن دست برندار زیرا که اگر از آبادکردن دست برداری کشور تو رو به ویرانی خواهد گذاشت، زیرا قائده اینست که وقتی کشوری آباد نمی شود به طرف ویرانی می رود، در آباد کردن ، حفر قنات ، احداث جاده و شهرسازی را در درجه اول قرار بده .

عفو و دوستی را فراموش مکن و بدان بعد از عدالت برجسته ترین صفت پادشاهان عفو است و سخاوت، ولی عفو باید فقط موقعی باشد که کسی نسبت به تو خطایی کرده باشد و اگر به دیگری خطایی کرده باشد و تو عفو کنی ظلم کرده ای زیرا حق دیگری را پایمال نموده ای .

بیش از این چیزی نمی گویم، این اظهارات را با حضور کسانی که غیر از تو اینجا حاضراند کردم تا این که بدانند قبل از مرگ من این توصیه ها را کرده ام و اینک بروید و مرا تنها بگذارید زیرا احساس می کنم مرگم نزدیک شده است.

به نام خدای موسی و هارون و محمد و علی و مهدی و سید علی و یارانش
اگر کوروش و داریوش خوب بودند به من و تو چه ربطی داره خودت چی داری چرا از اونها مایه می ذاری . یادمون نمی ره همون شاهی که باباهای شما همیشه می گفتن جاوید شاه هم دم از داریوش و کوروش می زد و در شیراز هم جشن 2500 ساله برگزار می کرد .
هنوز یادمون نرفته که به اسم کوروش و داریوش فرزندان این مرزوبوم را به خاک و خون می کشیدند . توی خیابونهای ما تانک راه می انداختن . تانک آقای ایرانی . تانک که می دونی چیه .
بابای تو اگه الآن جانم فدای رهبر نمی گه و به پسرش هم توصیه می کنه به من ربطی نداره اما من آدمهایی را می شناسم که روی پیشونی شون نوشته بودن جانم فدای رهبر و داشتن از ایراااااااااااان دفاع می کردند . تو که این چیزها را می دونی . اگه بابات نمی دونه !
محمد و علی همانهایی هستند که خدا فرمود اگر نبودند زمین و آسمان را خلق نمی کردن . من اگه فقط نماز و روزه از اونها هم یاد گرفته باشم بهتر از اینه که شعار کوروش را بدم اما در کشاکش جنگ و ابتلاء زمانه به آمریکا پناهنده بشم .
ما جمله ی غلط کردید بیشمارید را نثار همه ی بزدل ها و دروغ گوهایی می کنیم که روز عاشورا بیرق ها امام حسین را آتیش زدن و اما نه توی 9 دی بودن و نه 22 بهمن الآن هم نیستن چون می دونن غلط کردن بیشمارن !
ماه محرم ماه حرامه ولی خدا نگفته اگه بر علیه شما جنگیدن دست روی دست بگذارید و بگید اینجا مکان حرام یا این ماه ماه حرام فاعتدوا علیه بمثل مااعتدوا علیکم مال همین روزه . یه کم قرآن بخوان بد نیست برات .
دست از سر کوروش و داریوش هم بردارید چون اونها هم برای مردم ایران هستند نه وطن فروشانی مثل موسوی و کروبی و خاتمی و یاران کم شمارشون !

وصیت نامه ی بسیجی 19 ساله قابل توجه شما :
وصیتنامه یه بسیجی نوزده ساله
نام: حسین بیدخ
تاریخ ولادت: ۱۳۴۲
تاریخ شهادت: ۲/۱/۱۳۶۱
محل شهادت: تپه چشمه (عملیات فتح المبین)
محل خاکسپاری: شهید آباد دزفول

بسم الله الرحمن الرحیم
کل نفس ذائقة الموت هر نفسی مزه مرگ را خواهد چشید. آنان که به هزاران دلیل زندگی می‌کنند نمی‌توانند به یک دلیل بمیرند و آنان که به یک دلیل زندگی می‌کنند با همان دلیل نیز می‌میرند.
بعد از یک عمر گناه حال باید در آزمایش الهی آماده سفر مرگ بشوی، بعد از یک عمر معصیت حال باید افسوس یک عمر خطا را بخوری، بعد از یک عمر خنده حال باید نشست و بر یک عمر اشتباه رفتن و نفهمیدن گریست، دیگر جای خنده نیست آخر دلیلی بر خندیدن نیست، آخر در کجای دنیا انسانی که بین بهشت و جهنم در رفت و آمد است خود را به خندیدن خوشحال می‌کند.
هر نفسی مزه مرگ را خواهد چشید، برای عده‌ای مرگ گلوبند زیبایی است بر گلوی دختران و برای عده‌ای مرگ خاری است در گلو که هرگز پایین نمی‌رود. عجیب است حال انسان‌هایی که می‌دانند می‌میرند و می‌دانند در پای میز محاکمه به بند کشیده خواهند شد اما باز نشسته‌اند و دست بر روی دست، می‌خورند و می‌خوابند آسوده و بی خیال، چه عجیب است داستان آدمی که می‌داند بعد از مرگ، او را بازخواست می‌کنند اما بی‌خیال از یک زندگی آسوده روز را به معصیت می‌گذراند و شب آسوده همراه شیفتگان رؤیاها به خواب می‌رود. بعد از یک عمر حساب نکردن حال باید حساب پس داد، حاسِبوا قَبْلَ اَنْ تُحاسَبوا دیگر چاره‌ای نیست جز گریه، گریه به حال خویش و گذشته‌هایی که هرگز به عقب بر نمی‌گردد. گناهانی که تا ابد وسیله شکنجه روح تو شده، دیگر هیچ چاره‌ای نیست جز دعا که خداوندا، با عدلت با من رفتار نکن که جز آتش جهنم نصیبم نیست، با عفوت از من گذر که بجز عفو تو امیدی نیست.
خدایا، گناهکارم، خطا از من است، می‌دانم همیشه مغلوب نفسم شده‌ام خدایا از من درگذر که بدون گذشت تو منزلگاه من جز دوزخ چیزی نیست. خدایا ای مهربان‌ترین مهربان‌ها، ای عزیزترین عزیزانم، ای زیباترین زیبارویان در نزدم، ای پاکترین پاکان، ای نوید دهنده، ای برپا کننده، ای همیشه زنده، ای میراننده، ای سریع‌الرضا، ای کاشف‌البلاء، ای گذرنده، به هر نحو می‌خواهی بکشیم، بکشم. به هر گونه می‌خواهی ببریم، ببرم. اگر یک بار به مرگم راضی نیستی هزار بار بکشم، زنده‌ام کن باز بکشم، حاضرم، راضیم، فقط یک چیز از تو می‌خواهم: ای عزیز از من بگذر، گناهانم را محو کن، آتش جهنم را یار من مکن.
خدایا، بار الها، معبودا، ایزدا، ای یار صالحان، ای دشمن کافران، ای همراه متقیان، ای عدو ظالمین، ای با مؤمنین یار و با مشرکین خصم، جز به تو امید نیست ای خالق، ای حاکم، با عدلت با من حکم مکن. ای همیشه زنده، زندگی آن دنیا را برایم در دوزخ مخواه، ای میراننده‌، مرگ مرا زندگی برای دیگران ساز، برای ملتم، دینم و امتم. برای آن سیاه دربند، برای آن سفید بی چیز، برای فقیر غمگین، برای آنان که جز اشک سلاحی ندارند و جز ذکر تو دوایی.
برادرم، خواهرم، مادرم، ای پرورش دهنده روحم، پدرم، ما را فراری از مرگ نیست و با مردن نیز فراری از حکم خدا نیست، خوشا بحال آنان که جز راه خدا راهی ندارند و جز ذکر خدا یادی ندارند. پدرم، مادرم، برادرم و خواهرم از اینان باشید. به لحظه مرگ زندگی جز افسوس چیزی نیست، خویشتن را بیابید. به لحظه وداع گناهان معذب روح‌اند، زندگی را دریابید، به هنگام مردن از مرگ فراری نیست، خدایی زندگی کنید چنان باشید که به قول امام علی(ع): برای هر لحظه مردن آماده باشید.
دوربین فیلم‌برداری خدا را که هیچگاه ندیدم، حالا دیدم گویی فرشتگان مأمور در حال گرفتن فیلم از مایند. برادرم چنان زندگی کن که همیشه دوربین خدا را در حال گرفتن فیلم از خود ببینی. زیاد مخواب که فردا باید سال‌ها در زیر خاک بخوابی، زیاد مخور که برای خوردن وقت‌هاست، زیاد مخند که دلیلی بر خندیدن نیست، به هر کجا می‌روی بدان سرانجام دیدار آن دنیاست.
مرگ را همیشه ببین، با گذشت باش که خدا نیز از تو بگذرد، پدرم، مادرم اگر در نزدتان عزیز نبودم و وجودم برایتان جز رنج هدیه‌ای نبود خوشحال باشید که رفتم و اگر در نزدتان عزیز و گرامی بودم بدانید که خدا سفارش فرموده است از آنچه دوست دارید انفاق کنید. مرا انفاق در راه خدا فرض کنید، بهترین انفاقتان.
خواهرم حجاب تو سنگری است آغشته به خون من، می‌دانم بالاتر از آنی که سفارش به پوشش و حجاب تو را کنم ولی بدان تفنگی که در دست من است چادری است که بر سر توست اگر میل به سلاحم داری چادرت را سلاحم بدان. برادرم، زندگی چند صباحی بیش نیست، نیامده می‌گذرد، آنچنان سریع می‌گذرد که رود به دریا می پیوندد. چنان زندگی کن که فردا برای رفتنت وحشتی نداشته باشی. برادر، کوچکتر از آنم که به تو چیزی یاد دهم اما می‌خواهم بگویم داستان قیامت داستان حقیقی است اگر نمی‌دانی سعی کن بدانی و اگر می‌دانی سعی کن ببینی و اگر می‌بینی سعی کن عمل کنی، فردا دفترچه‌ اعمالت را جلویت باز می‌کنند و تو چیزی نداری، جوابی نداری جز یک کار، افسوس، افسوس، افسوس بر عمری که گذشت. در کودکی بازی، در جوانی مستی، در پیری سستی، پس کی خدا پرستی؟
برادرم می خواهم با زبان عاجزم و با قلم ناتوانم برایت سفارش کنم، وصیتی نمایم، پیامی دهم، می‌خواهم بگویم برادر، روحانیتی که اکنون پرچمدار این انقلاب است، پیشرو این اسلام است حفظش کن، هرچه به تو گفته‌اند دروغ است. به خدا آنها را دیده‌ام بر منبرها و در سنگرها با زبانشان و با سلاحشان دیده‌ام، در جبهه‌ها جایی که ما را توان و شهامت رفتن نبود آنها رفته‌اند، به آنها احترام بگذار، البته نه آنهایی که از روحانیت تنها چیزی که دارند عبا و عمامه‌ای است.
برادر، امام را تنها نگذارید که فردا باید به غم این اشتباه افسوس‌ها بخورید. فقط این را بدانید که اگر او نبود ما هنوز می‌بایست سر صف سینما‌ها به سر وکول هم بزنیم، در سالن‌های قمار به دعوا بپردازیم، و حس حقارت و کوچکی ما را عذاب دهد.
به خدا من او را افتخار دینم و ملتم می‌دانم و باعث افتخار خودم. با جانم با ذره ذره وجودم در خوابم ، در زندگی‌ام ، در شلیکم، در نمازم، به هنگام نیازم، به هر کجا، در هر کجا با هر زبان او را دعا می‌کنم، تو نیز او را دعا کن، اگر او نبود هنوز ما می‌بایست ذلت پذیرش ظلم را به خاطر مصلحتی پوچ بپذیریم، اگر او نبود ما از مسلمان بودن خویش هیچ نداشتیم جز نمازی که نماز نبود و جز روزه‌ای که جز گرسنه بودن فایده‌ای در بر نداشت.
نمی‌دانم تو او را چه می‌دانی، من او را مسلمانی مجاهد، مجاهدی مؤمن، مؤمنی عابد، عابدی سرکش، سرکشی متواضع، متواضعی پیروز، پیروزی ساکت، ساکتی خروشان و خروشانی ساکت می‌دانم. او را دعا می‌کنم تو نیز او را دعا کن.
برادر، وکیلت می‌کنم از جانب خودم تا بعد از عمرم و مرگم و شهادتم راهم را ادامه دهی. امریکا را همیشه دشمن بدار، سعی کن همیشه بمبی باشی تا هر کجا خواستی ضامن آن را بکشی و هزاران کثیف را از زندگی که برای آنها چیزی جز نفس کشیدن نیست راحت کنی.
برادر، خون شهداء را همیشه عزیز دار (پیمان مقدس ما خون من است) از یادم مبر که محتاج بیاد توام، برادر هر شب جمعه در سر قبرم، منزلگاه ابدیم حاضر شو برایم دعا کن که خدا از من بگذرد.
از کسی کینه‌ای ندارم جز دشمنان خدا، امریکا، شوروی و ابرقدرت‌هایی که حاضرند هزاران نفر بمیرند تا خود بر مسندی که مسند نیست تکیه زنند. به همه مهر می‌ورزم جز دشمنان دینم، ملتم، مذهبم، مکتبم، و راهم.
برادر اگر امانتی نزدم داری از خانواده‌ام بگیر یا در راه خدا گذر کن. هر امانتی نزدت دارم یا در راه خدا برایم انفاق کن و یا به تو بخشیده می‌شود. همه را به خدا می‌سپارم، از همه شما طلب عفو و گذشت دارم. خدایا به جان کسی که جز اشک سلاحی ندارد و جز یاد تو دوایی ندارد رحم کن که محتاج یک راحمم.

شادی ارواح مطهر شهیدان صلوات

جنبش مردمی آنتی سبز ایران اسلامی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:58 http://antiesabz.blogfa.com/

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پر برکت
وبلاگ ارزشی خوبی داری،امیدوارم همینطور پر تلاش راهت رو ادامه بدی
خوشحال میشم یه سری به ما هم بزنی
راستی اگر ما رو لینک کردی ،سریع خبر بده تا من هم لینکت کنم
جنبش مردمی آنتی سبز ایران اسلامی:www.antiesabz.blogfa.com
مرگ بر منافق:www.mersad1404.blogfa.com
..::ما تا آخر ایستاده ایم::..
راستی ما شما رو لینک کردیم همشهری

حمید سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:51 http://emperor.loxblog.com

من نمیخوام با شما بحث کنم فقط بگم که شما که در مورد پدر بنده و امثال ایشان خبر ندارید و خبر ندارید که زمانی که امثال شماها سنگ امثال بنی صدر رو به سینه میزدید و خیلی ساده فریب هیئت رفتن هاشون رو خوردید پدر بنده هوادار سرسخت ایت الله بهشتی بود و به خاطر ایشان میرفت سر میدان ولیعصر(پاتوق منافقین)و با آنها بحث سیاسی میکرد و انقدر این بحث ها ادامه پیدا میکرد که در آخر هر کدام کم میاوردند تفنگ و چوب و چماق به روی هم میکشیدند.پدر بنده طرفدار امام خمینی(ره)هستند وباید بگم که اگر شما فرصت سوء استفاده از بسیج رو داشتید پدر بنده هم داشت ولی شما از این فرصت استفاده کردید ولی پدر بنده از اونجایی که این نان ها رو حرام می پنداشت از این فرصت استفاده نکرد.(و به همین دلیل ما الان در دانشگاه دولتی شهرستان ها قبول شدیم در صورتی که میتونستیم با این سهمیه در دانشگاه های سطح بالا درس بخونیم.)(البته پشیمون نیستیم چون همونطور که گفتم ما این مسائل رو حروم میدونیم)
اگر شما میگویید غلط کردید بیشمارید ما تعجبی نمیکنیم زیرا این ادبیات شبیه ادبیات رئیس جمهور به اصطلاح مردمی شماست.
در مورد حمله به عزاداران حسینی:ابتدا انشا الله کوی دانشگاه قضیه اش حل شود به اونجا هم میرسیم فقط بگویم که رئیس جمهور شما میگوید که وحدت ملت در اوج خود به سر میبرد در حالی که شما به ما میگویید غلط کردید و ما به شما میگوییم از اسم مقدس بسیج سوء استفاده میکنید به نظر شما این حرف رئیس جمهور شما کمی دروغ به نظر نمیرسد.(فقط نگو که ما جزءاین آب و خاک نیستیم پس تفرقه ای هم نیست)
به امید روزی که ایران واقعا سربلند باشد و وقتی که از کوروش بحث به میان آمد نگویند شاه هم از کوروش حمایت میکرد.این قضیه مثل این میمونه که یه دزدی نماز بخونه و ما بگیم که حالا که این دزد نماز میخونه ما دیگه نمیخونیم.

امیدوارم خودتون رو با این بسیجی 19 ساله مقایسه نکنید چون دایی من میگه من به بسیجی بودن خودم شک کردم زمانی که دیدم بسیجی های الان به خواهر من(خاله بنده)با باتون حمله کردن در صورتی که اون فقط داشت از خیابون رد میشد و گفت که ما در جبهه جنگ علیه کشورهای زورگو میجنگیدیم ولی این بسیجیها فقط و فقط به خاطر موقعیت به مردها و زن های خودمون هم رحم نمیکنند(حتی بچه ها)

حرف گفتنی زیاده ولی از اونجایی که من میترسم از خطوط قرمز رد بشم و از اونجایی که من میدونم این حرفها تو گوش شماها نمیره و دوباره در قبال وصیت نامه داریوش وصیت نامه بسیجیه 10 ساله رو میکنید بدون اینکه بدونید کوروش و داریوش در 2500 سال پیش میزیستند دیگه تمومش میکنم.

فقط یک چیز دیگه :میخواستم بدونم چرا چند وقت پیش در صدا و سیما چیزی با این مضمون نشون داد.
(10 9 8 7 ... 2 1 بوم ظهور نزدیک است)البته جوابش واضحه وقتی که آقای (توجه کن) آقای مشایی هر شب با امام زمان مراوده دارن حتما میدونن که ایشون کی ظهور میکنن که البته تا جایی که یادمه حتی خود امام زمان هم نمیدونند کی ظهور میکنند.

البته مثل اینکه یادتون رفته که ما هموطنیم و نباید با هم با ادبیات بد صحبت کنیم ولی مثل اینکه شما فکر میکنید که رئیس جمهورتون ادبیات خوبی دارن که شما هم همون ادبیات رو به کار میبرید(هنوز یادم نرفته که آقای رئیس جمهور بعد از گفتنه کلمه خار و خاشاک مردم به غلط کردن انداختنشون)

راستی گویا ادبیات رئیس جمهور به رهبری هم صرایت کرده چون در روز سالگرد امام از دهان پر برکت ایشان کلمه سگ متواتر شد.

ببخشید اگه من کلمه باتون رو اشتباه مینویسم چون ما حتی نوشتنش رو هم بلد نیستیم چه برسه به اینکه از اون بر علیه عزاداران حسینی و هموطنانمون استفاده کنیم.(محض اطلاع من و خیلی از سبزها در روز عاشورا داشتیم در خیابان سینه زنی میکردیم در حالی که شما مشغول کتک زدن عزاداران حسینی بودید و فیلم میگرفتید تا به مردم ساده دل ما نشون بدید.)

به امید روزی که ایرانیها واقعا سربلند باشند نه با توهم.

سلام به دوست خوب و عصبانی و البته ایرانی که ایران را فقط برای ایران نمی خواد (از مطالب وبلاگش پیداست).
ما نه سنگ بنی صدر را به سینه زدیم نه بازرگان را و نه میر حسین را به پدرت هم بگو . همونهایی که سنگ این ها را به سینه می زدند یا الآن طرفدار اینها هستند یا اینها طرفداران آنها . الآن دقیقا معلومه بنی صدر از موسوی حمایت می کنه ، رجوی از بنی صدر حمایت می کنه ، موسوی از بازرگان حمایت می کنه و پسر بازرگان هم الآن طرفداره موسوی . حتما این چیزها را پدر محترم شما هم می دانند .
دوست عزیز چقدر شما دوست دارید با الفاظ بازی کنید . مگر می شود کسی طرفدار امام خمینی باشد اما جانشین امام را قبول نداشته باشد . مگر علی جدای از محمد بود (بخورد به برجک بعضی ها) .
بله ما هم قبول داریم که بسیجی امروز در داخل کشور باتون (به قول شما ، چون من هم ادبیاتش را نمی دونم) دست گرفته و البته بر سر همان کسانی فرود میاد این باتون که با نوای بی بی سی و صدای آمریکا همراه می شه . در این شرایط که آمریکا مردم کشور خود ما را اجیر کرده تا در داخل بجنگند چاره جز باتون نیست .
اگه صحبت امام خامنه ای را گوش داده باشی مصادیق وحدت را با کسانی مطرح کردند که اصول را قبول دارند . حالا من یه سئوال از شما می پرسم : ما با اون شیخ بی سواد که هنوز نتونسته اتهام تجاوز را که در آن به 70 میلیون ایرانی توهین شده را ثابت بکنه چه وحدتی می توانیم داشته باشیم ؟
ما با مرجع تقلید بی بی سی چه اتحادی برقرار بکنیم ؟ مگر رهبری نفرمود مواضع خودشان را با دشمنان انقلاب و اسلام و ایران مشخص کنند ؟ کردند ؟
اینکه ظهور نزدیکه نه به من مربوط می شه نه به تو و نه به مشایی . هر کس برای خودش وظیفه ای داره که باید خودش را برای اون روز آماده بکنه . من فقط می دونم خیلی ها از این جمله می ترسند که هی تو گوششون بگن : ظهور نزدیک شده . آقا داره می آد . حالا فرق نداره از زبان آیت الله بهجت باشه یا آیت الله ناصری یا رحیم مشایی . بالاخره یک عده ی معلوم الحالی از این جمله می ترسند . انشاءالله شما و خانواده محترمتان از آن دسته نیستید اما باید یاد بگیرید که در غیاب خورشید که تاریک همه جا را فراگرفته باید با نور ماه ، راه را از چاه تشخیص داد . این که دیگه واقعیت داره !
درباره ی ادبیات حضرت ماه هم بهتره بگم نه من و نه شما و نه امام خامنه ای از خدا با ادب تر نیستیم . خدا بعضی وقتها به بعضی ها گفته سگ ، به بعضی ها گفته خر ، به بعضی ها گفته گوساله ، به بعضی ها گفته حیوان و ... . با هرکس باادبیات خودش باید حرف زد و قتی دوست سبزی و جلبک شما می آد در وبلاگ من که با سربلندی تمام سرم را بالا می گیرم و بدون اینکه جیره خوار کسی باشم مطالب خودم را می نویسم هرچیزی که لیاقت خودش هست می گه من حداقل ترین فحش را بهش می دم و می گم که غلط کردید بیشمارید . 9 دی دیدیم کی بیشماره 22 بهمن هم دیدیم . روز قدس هم خواهیم دید !
درباره ی عاشورا هم شما بهتر از من می دانید که ما درباره ی رهبر عزیزمون به هیچ وجه کوتاه نمی آییم هرچند چهارتاجلبک ما را متهم به آدمکشی کنند . هرکس نگاه چپ به یادگار فاطمه بکنه شکمش سفره است . مخلص کلام اینکه خامنه ای ماه ماست و ما درغیاب خورشید او را امام خود می دانیم و لو کره المشکون !
به امید سربلندی ایران اسلامی عزیز که برایش 300 هزار شهید دادیم تا حتی یک وجبش هم دست حرامیان نیفتد .

امین آباد چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 21:41

دوست خوب من
در ارتباط قبلی شما سکوت بنده را تشبیه به عافیت طلبی و سکوت اموی مردمان کوفه در عصر امام حسین کردید اما انگار شما عصر امام حسن علیه السلام را از یاد برده اید
انگار از یاد برده اید در اسلام جهاد همیشه در شمشیر نیست
انگار از یاد برده اید که خط امت هیچگاه نباید از خط امام جدا باشد و مگر جز این است که مقام حضرت ماه این چند ماهه سکوت کرده اند و در بسیاری مسایل ( نظیر بسیاری از سوالات دانشجویان مثلا درباره آقای مشایی و ...) ترجیح داده اند اظهار نظری نکنند و این عده ای دایه مهربان تر از مادر هستند که فکر می کنند باید جوش اسلام و انقلاب را بزنند
آخر آقا دیگر خسته شده اند از بس که خط داده اند و کسی خط نگرفته است ( نه این درست نیست آقا هیچوقت خسته نمی شوند اما مثل امام حسن تصمیم به سکوت می گیرند )
گاهی سکوت حسنی برای حفظ وحدت نظام واجب است و گاهی شور حسینی
آنچه امروز مقام حضرت ماه بدان اصرار دارند حفظ نظام و آرامش انست و این خط ما امروز خط سرخ حسینی نیست که خط سفید حسنی که البته نه این مقابل آنست و نه آن مقابل این
این ولایت است که اگر به کاخ مامون برود و ولیعهد هم بشود ما باز می پذیریم و دم از حسینی بودن در بیگاه نمی زنیم که شاید شما یادتان نباشد امام رضا در پاسخ به عده ای که از او درخواست قیام حسینی بعد از مرگ هارون را کردند چه گفت ؟

به کجا چنین شتابان :
از شما دوست عزیز که می دانم به مسائل تاریخ اسلام مسلط هستی تعجب می کنم که چرا این حرف ها را می زنید .
اگر آقا در مواردی سکوت می کنند و حرفی نمی زنند دلیلی بر صحت بر آن مطلب نیست . شما شأن سرباز با فرمانده را در جنگ نمی دانی . سرباز وظیفه اش این است که به قلب دشمن بزند و به خیمه ی معاویه برسد سپس دستور بخواهد حال گاهی فرمانده دستور می دهد بکش ، و زمانی فرمانده می فرماید : اگر می خواهی علی را زنده ببینی برگرد . آن موقع که آقا حرف نمی زد ، گذشت اتفاقا الآن در دو سخنرانی پشت سرهم به صورت مستقیم دولت اصلاحات را هدف قرار داده و دارد خط نشان می دهد . آنجایی که در دیدار کارگزاران نظام به درخواست خاتمی از ایشان برای مذاکره سخن می گوید (2بار پشت سرهم ) و در دیدار دانشجویان هم که فرمود : در بعضی از دولت ها نه تنها زیرساخت های فرهنگی را درست نکرده اند بلکه در مواقعی زیرساخت های فرهنگی کشورمان تخریب هم شده است ( و این جمله را دو بار تکرار کردند ، پشت سرهم ) و ادامه دادند : بحمدالله این دولت در حال ترمیم زیرساخت های فرهنگی کشور است .
درباره ی امام رضا علیه السلام هم که می فرمایی درست می گویی . اما امروز رهبر ما می فرمایند : ما دست روی دست نخواهیم گذاشت که به ما حمله کنند و ... اگر به کشور ما حمله ای بشود دامنه ی این جنگ کل دنیا را فرا خواهد گرفت . و او قول عاشورا را را به ما عاشوراییان داده است . به امید آن روز که سر یزید بر نیزه شود . ما منتظریم تا محرم گردد . هنگامه ی امتحان فراهم گردد . ماییم و تیغ و حلقوم شما . یک مو ز سر علی اگر کم گردد .
همین .
دوستتان دارم .

بی سایه جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:24 http://sayebisaye.blogfa.com/

سلام
حالا چرا دیکتاتور؟!
از سیاست بازی چقد نصیبتون شده تا حالا؟! به نظر من سیاست یه زن مکاره است!!! که هرشب با یکی سر میکنه اگه پول بیشتر داشته باشی بیشتر پیشت میمونه!!! وتهش هیچی جز جهنم نیست چون تو حرفایی می زنی از سر سیاست و معلوماتی که با خوندن تو اینترنت و مجله و شنیدن از 4 نفر که سود میبرن، بعد میشینی قضاوت میکنی وعقل جایزالخطای خودتو میذاری وسط، وبه همه یا تهمت میزنی یا در بهترین حالت غیبت میکنی!!!
بیخیالی هم نمیشه طی کرد درست!!!! پس باید منبعمون موثق باشه جوری که اون دنیا وقتی خدا گفت چرا گفتی؟! چرا کردی؟! تو اون دنیایی که هیچکی هیچکی و نمی شناسه بگی اون گفت!!!
خیلی حرفیدم یه لینک پیدا کردم میذارم واستو ببینید خوشتون میاد
http://www.planetdan.net/pics/misc/georgerag.swf

سلام خواهش می کنم قبل از اینکه نظر بذاری مطلب را کامل بخون دوست عزیز .
تازه ما کلا از سیاست بازی بدمون می آد و گرنه تا الآن هزار تا پست به هر مناسبت و هر خبری باید توی وبلاگم کار می کردم . اینجا وبلاگ طرفداران ولایت هست و بس .
به غیر از نظرت با لینکت کلی حال کردم ممنون .

مرضیه شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:43

سلام
بدجوری اوضاع درهم شده چرا ما هنوز توی شوک انتخابات گذشته موندیم وچرا نمیخایم با احترام با هم حرف بزنیم لجمن عزیز من نمی دونم چرا این اسم رو انتخاب کردی من مطالبت رو دنبال میکنم و تقریبا تمام مطالبت رو قبول دارم اما نمیدونم چرا همیشه با لحن تند ... تنها نکته ای که منو آزار میده همینه همین الان احساس میکنم اگه این مطلبو بخونی از صفحه مانیتور میای بیرون و بام دعوا میکنی ... راستشو بخای نمیدونم چرا ما بچه بسیجیا یکمی عجولیم و طاقت نداریم یکی بالاتر از گل به اعتقادات و کسایی که بهشون تعلق خاطر داریم بزنه سریع آتیشی میشیم و بدوبی راه میگیم ...اون وقته که همه جور اشکالی بهمون وارد میشه من به عنوان یه خواهر کوچیک یه خواهش بزرگ دارم ازت اینکه لهنت رو بهتر کنی تا دیگه توی نظرات نخونم یکی بهت بگه چرا شما بسیجیها بی ادبید... به امید ظهور آقا

سلام
با احترام کامل به نظر شما :
این عجیب نیست که شما منو نهی از منکر می کنید این عجیبه که چرا همیشه باید یکی پیدا بشه و به ما بگه ساکت باش و یکی نیست به اونها بگه یه کم جانب انصاف را نگهدارید .
زمونه تغییر کرده خواهر گرامی ، الان دیگه اون زمون نیست که آقا بگه اگه عکس منو هم پاره کردن چیزی نگید اون مال سال 78 بود و دولت اصلاحات . الان ما منتظر عاشوراییم . ما منتظر سالگرد 9 دی هستیم .
شما که قبول داری هنوز فتنه نخوابیده . اصلا اگه فتنه خوابیده بود که آقا باید اول کسی باشن که اصلا از اون حرف نزنند . چرا هنوز توی صحبت هاشون و اخیرا در بین مسئولین رابطه فتنه گران با آمریکا را شفاف بیان می کنن . هنوز خیلی از چیزها باقی مونده . من اینجا وایسادم تا اتفاقا با نوشته هام کاری بکنم که اونها عصبانی بشن من که نمی تونم حرفایی بزنم که بالاترین و گوگوش خوشحال بشن . ببخشیدا !

گمنام۱۲۴ یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 http://koshk.persianblog.ir/

سلام . نماز و روزه هاتون قبول باشه انشالله .
ممنون که سر زدید .
هر که گیرد آینه در پیش رو / کرده‏ های خویش بیند مو به مو
خویش را بیند که خود با خود چه کرد / تا بداند سخت باید توبه کرد
التماس دعا .

حمید خان یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:07 http://www.sinama-hl.blogfa.com

با سلام
با مکتب ایرانی همان حکومت علوی است به روزم
پستهای قبلی
جذب اکثریت و دفع اقلیت یعنی چه ؟
چی می شد سینمای ما به جای خونه دو دهنه مغازه داشت
وبلاگ پشتیبان
www.sinama-hl.mihanblog.com

بهنام من تو او یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 19:13 http://www.behnamkh.blogfa.com

خدایا ..اون موقعی فهمیدم می خوای دعام رو مستجاب کنی

که توفیق دعا کردن بهم دادی.

امام سجاد علیه السلام

از همه کسانی که این شبها خدا دعاشونو مستجاب میکنه التماس دعا
دارم!
التماس دعا
به روزم!

مرضیه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:29

سلام
نمیگم سکوت حتی نمیگم آروم حرف زدن جریان نوشتن توحید مفضل چی بود یادته؟؟مفضل وقتی شنید توی مسجد به اعتقاداتش به پیامبر رحمت توهین میکنن با عصبانیت با اون افراد برخورد کرد وبهشون توهین کرد اوناهم بهش گفتن تو خودت رو طرفدار پیامبر میدونی در حالی که امام صادق {به زبون من}هیچ وقت با ما تند حرف نزد و همیشه با منطق جواب مارو داد و{بازم به زبون من شرمندمون میکرد}بعدم که مفضل شرمنده شد و پیش امام صادق رفت و امام کلاس توحید براش گذاشت . حالا خودم رو میگم ما فقط بلدیم صدامون روبندازیم تو گلومون من خودم هم تا چندوقت پیش کم از شما نداشتم تو گرفتن گوشام و بلند داد زدن دیگه باهات بحث نمیکنم من نمیرم با اونوریا بحث کنم چون خیلی سفت ترازما گوشاشون رو گرفتن باتوبحث میکنم که میدونم فایده داره که میدونم اگه ماها آروم بشیم این تشنج میخابه چرا نمیخایم همدیگرو دوست داشته باشیم ودلمون برای یک لحظه هم که شده واسه اونایی که بازیچه غرب و شرق شدن بسوزه چرا همش با دعوا البته بااسراییل رو نمیگما با اون ...هرچه میخواهد دل تنگت بگو ماهم استفاده میکنیم فقط بچه های خودمون رو میگم ببخشید از پرچونگیم و از جوگیر شدنم یه منبر رفتم جواب تو حرف آخر باشه شایدم شما درست میگید و من اشتباه میکنم

سلام . جوابی ندارم . فقط چند تا نکته :
۱- به نظرتون احترام می ذارم
۲- من در یک پست جداگانه ای به دوستان جلبکی ام قول داده بودم کاملا له شان کنم که به توصیه ی برخی دوستان این کار را نکردم و فقط همان نظراتشون و جواب خودم را گذاشتم .
۳- در قسمت کامنت ها از هر ۱۰ تا نظر جلبکی یکیشون را که کمتر بد و بیراه داشته باشه تایید می کنم و البته فحش هاشون را در وبلاگ های خودشون با پاسخ لین جواب می دم .
۴- درسته دشمن اصلی ما اسرائیل و آمریکا هستند و اگر دیده باشید تمام فریاد ما هم در لجمن بر سر این دو است . مگر کسی بخواهد کاسه ی داغ تر از آش شود یا دایه ی مهربان تر از مادر.
۵- من اصلا اهل صدا در گلو انداختن و فریاد زدن نیستم و هر چه دل تنگم بخواهد راحت و البته آرام فریاد می زنم ! که می دانم ضمیر مرجع خود را پیدا خواهد کرد .

دانشجوی سیاسی چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 22:19 http://daneshjoyecyac.blogfa.com

سلام.هرچند شاید در نظر یه عده این طور متن نوشتن ها به گوش اسرائیل نرسه و فایده ا ی نداشته باشه ٬‌اما به نظر من این نوع نوشتن ها اگه همگانی و فراگیر بشه ٬‌خودش یه جنبشه که میتونه پشت اسرائیل رو بلرزونه....
ممنون از همه ی پست های عالیت.

محمد حسین احسان جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 http://www.aaa-ttt.blogfa.com

سلام همسنگر عزیز به صورت اتفاقی وبلاگ شما را یافتم . مطالب بسیار خوب و ارزشی و جالبی دارید. اگر بخواهید باهم تبادل لینک داشته باشیم .به وبلاگ ما هم سری بزنیدو نظرات تخصصی خودتان را بفرمائید .خوشحال میشوم.
موفق باشید.
احسان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد