اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

بنویسید بلاگفا ، بخوانید دیکتاتور

امروز که خواستم به وبلاگ قبلی ، و البته شخصی (www.atm1.blogfa.com)، خودم سری بزنم با کمال تعجب متوجه انسداد این وبلاگ از سوی بلاگفا شدم .


واقعیت این است که بنده منتظر این روز هم بودم اما نه الآن و به اینصورت . به همین خاطر هم بود که پیش دستی کردم و قبل از اینکه از بلاگفا اخراج بشم چند ماه قبل خودم با پای خودم آنجا را ترک کردم .


تعجب من از این است که بنده هیچ مطلب مغایر با قانون اساسی و شرع مقدس اسلام در وبلاگم قرار نمی دادم که آقای بلاگفا مجبور بشود به خاطر ما به درد سر بیفتد .


اما این مهم نیست ، مهم این است که آقای شیرازی (این دیکتاتور فضای مجازی) با عوامل فتنه ی سبز لجنی همراه و همگام شده و از سال پیش اقدام به مسدود نمودن برخی وبلاگ های ارزشی نموده است . شما مثالش را در وبلاگ قطعه ی 26 ، مبارز کلیپ ، راه جنون ، دوئل ، اصلاح طلب و ... جستجو کنید .


بنده به هیچ وجه به گرد پای قطعه ی 26 و بچه های مخلص دیگر نمی رسم ، و مقصودم از این چند سطر نشان دادن ضعف و استیصال واقعی فتنه گران و عمال دیگرشان مانند بلاگفا در برابر بچه های حزب اللهی و عاشق ولایت است که توانسته اند چنین منسجم و با توکل برخدا در فضای سایبر بجنگند تا به عنوان شهید فضای مجازی لقب بگیرند .


بلاگفا به شدت خود را بی طرف معرفی می کند اما قابل توجه آقای شیرازی :

برخی از وبلاگ های تحت نظارت شما همه ی مطالب سایت های جرس ، بالاترین و کلمه را به صورت روزانه در وبلاگشان منعکس می کنند و عملاً فیلترینگ این سایت ها را خنثی می کنند . و خیلی از وبلاگ هایی که پسوند بلاگفا دارند به سایتک های مستهجن و مخرب تبدیل شده اند ! می دانم که می دانی .


اما دو اشکال حقوقی به این اعمال منافقانه ی بلاگفا وارد است که امیدوارم به گوش آقای دیکتاتور برسد :

1- بلاگفا در بند اول مقررات استفاده از سایتش می نویسد : مدیریت سایت BLOGFA.COM ضمن دفاع از آزادی بیان و قلم از کاربران خود می خواهد تا شرایط و قوانین کشور ایران و کانادا را نیز در نظر داشته باشند تا از این جهت برای وب سایت و یا وبلاگ نویسنده مشکلی بوجود نیاید.

لجمن : آقای بلاگفا دلیل مسدود شدن وبلاگ من  یکی از گزینه های زیر می تواند باشد :

الف ) رعایت نکردن قوانین کشور ایران ( که اگر رعایت نمی کردم در همان روزهای اول باید وبلاگ مرا می بستید )

ب ) رعایت نکردن قوانین کشور کانادا ! ( که خب به ما ربطی ندارد )

ج ) آزادی بیان برای ما قائل نبودن ( که نباید شعارش را بدهی )

د ) بلاگفا یک دیکتاتور سبز است !


2-بند چهارم همان قوانین می نویسد : وبلاگهایی که اقدام به انشار تصاویر یا مطالب مستهجن  کنند و  یا به مقامات ایران ، ادیان و اقوام و نژادها توهین کنند  مسدود خواهند شد.

لجمن : برای این مورد هم چند گزینه مطرح است :

الف ) من عکس لخت شیخ بی سواد را در وبلاگ گذاشته باشم (قسم می خورم این کار را نکردم )

ب ) شعر یا متن مستهجن در وبلاگم کار کرده باشم ( این شعر کجایش مستهجن است : ای آب ندیده آبی شده ها / بی جبهه وجنگ انقلابی شده ها / مدیون لب خنده ی جانبازید / ای برسرسفره آفتابی شده ها !

ج ) به مقام شامخ سران فتنه توهین کرده باشم ( ممد تمدن و شیخ بی سواد که مقامات ایران نیستند . در ضمن شما چرا ناراحت می شوید ؟ )

د) بلاگفا یک دیکتاتور سبز است !


لجمن : در این قسمت لازم می دانم متن خداحافظی خود از بلاگفا را که چند ماه پیش به عنوان آخرین پست در atm1.blogfa کار کردم را خدمت شما ارائه بدهم . چون دیگر وبلاگ قبلی وجود ندارد و الا باید این پست را لینک می کردم .

خداحافظ آقای بلاگفا :

وقتی دو ، سه هفته پیش بلاگفا را فیلتر کردن من تازه ماجرای آقای شیرازی را برای بستن یک سری از وبلاگهای ارزشی فهمیدم ولی باورم نشد .

وقتی قطعه 26 دم از آنتی بلاگفا بودن زد من فقط مطلبش را خوندم و سر سری ازش گذشتم و هیچ اقدامی نکردم .

اون روزی را هم که راه جنون داشت خداحافظی می کرد را خوب یادمه .

این متن را هم یادم نرفته که در وبلاگ ها منتشر شد « وبلاگ مبارز کلیپ به دست بلاگفا شهید شد » !

اما باورم نمی شد که این بلاها قراره یه روز سر من هم بیاد .

آقای شیرازی از کجابراتون بگم :

از اینکه پست « مقاله ی انقلاب اسلامی جهانی » مرا ، به جرم اینکه از انقلاب اسلامی ایران شروع شده و به انقلاب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ختم شده بود ، آنقدر غیرقابل دسترس کردید تا من مجبور شدم آن را از روی وبلاگم بردارم .

از نظرات وبلاگم بگم که همیشه 48 ساعت بعد از تأیید بنده در وبلاگم نمایش داده می شوند ؟

حالا چرا اجازه نمی دهی سایت حسین قدیانیwww.ghadiany.com را پیوند بدهم ؟

ببخشید که این حرف را می زنم آقای شیرازی : اما بدانید بنده به عنوان یک عضو کوچک این نبرد سایبری بعد از رفتن قطعه 26 ، دوئل ، مبارز کلیپ و ...  افتخارم این بود که یه روز از اینجا بروم ، که ظاهراً الآن وقت آن رسیده است .

راستی آقای شیرازی حتماً یه جستجو در گوگل برای مطالب مخرب و مستهجن بزنید تا ببینید چند تا از آنها را با پسوند بلاگفا دات کام پیدا می کنه و خیلی هاشون مسدود نشدند ، چه برسد به فیلتر !

حتی اگر نتوانستید این وبلاگها را بازکنید می تونید کلمه «..... شکن » را جستجو کنید تا گوگل ، هزاران وبلاگ با همان پسوند بالا را برایتان لیست کند .

به عنوان آخرین جمله ببخشید که عرض می کنم و امیدوارم که حس انتقاد ناپذیری تان گل نکند :

آقای شیرازی من از این آزادی که شما مبلغ آن هستید متنفرم .

 

نظرات 7 + ارسال نظر
فدایی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 http://mahditz.blogfa.com

شکر لله شیعه ای نامی شدیم*
اهل جمهوری اسلامی شدیم*
از خمینی درس عشق آموختیم*
در تنور جنگ و جبهه سوختیم*
بیعتـی کـردیم بـا سیـد علی*
راه حـق در قول و فعلش منـجلی*

دانشجوی سیاسی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:28 http://daneshjoyecyac.blogfa.com

سلام.وبت واقعا عالیه !‌من عاشق این طور قلم ها و این سبک نوشتن ها هستم !‌خوشحالم که با وبت آشنا شدم.به ما هم یه سر بزن...

سلام ، ما لایق این تعریف و تمجید نیستیم این فقط یک قلم است که برای نوشتن وضو می گیرد . خدا را شاکر باش .

مهدی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:15

آقا شاید قوانین کانادا رو رعایت نکردی
مثل اینکه حواست ما توی تحریم هستیم ها
همه دارن به ما فشار میارن

حالا کارمون حسابی در اومد باید بریم قانون اساسی کانادا را هم مطالعه کنیم .

محمد اسماعیل بخشی یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:18 http://yaranekhorasani3.blogfa.com/

سلام برادر ما اینجا فعالیت می کنیم لطفا لینک کنید ان شالله برنامه های بعدی بچه های بسیج متعاقبا اعلام می شود.یا علی

پویان شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:30 http://www.lojman.blogfa.com

سلام همسفر
وبلاگ ما هم بالا نمیاد تازگی..خدا کنه مسدود نشده باشه!
طفلک هنوز غنچه هم حساب نمیشد. تازه یه ماهش شده بود!ولی شاید زیاده روی کردیم!!!

سید محمد محمودی یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:16 http://WwW.PelakFa.com

سلام دوستان

میتونید به سرویس دهنده Pelakfa.com که ارائه دهنده سرویس به وبلاگ های ارزشی هست کوچ کنید.

حسین رستمانی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 17:55 http://AZADEGANBIST.PERSIANBLOG.IR

من خودم از بلاگفا خوشم نمیاد چون آزادی بیان رو رعایت نمیکنه .....

درسته
ما هم نظرمون همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد