اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

کروبی چه قولی به مردم قم داده است ؟!

لجمن : شیخ بی سواد در جدیدترین مصاحبه اش با بی بی سی اتهاماتی را برای چندمین بار به دولت منتخب مردم وارد کرده و بدتر از آنکه این بار همنوا با دوستان آمریکاییش نهاد مقدس سپاه را هم مورد تهاجم قرار داده و بیان کرده که رئیس جمهور فعلی به صورت غیرقانونی و با کودتایی که سپاه درست کرده بود روی کارآمده است !


آقای شیخ بی سواد در این مصاحبه همه ی خدماتی را که سپاه و بسیج در طول سی سال انقلاب اسلامی برای حفظ دستاوردهای این نظام انجام داده و در این راه صدها هزار شهید فدای آن کرده نادیده می گیرد و به راحتی نظام اسلامی و نهاد مقدسی چون سپاه و بسیج را که متعلق به بدنه ی مردمی جامعه است را مورد تهاجم کلمات سخیف خود قرار می دهد .

این مصاحبه مرا یاد خاطره ای از شب اول رجب امسال (89) انداخت که آقای کروبی این شیخ ساده لوح سفری به قم داشتند . فقط جهت یادآوری وبیان نقش سپاه در حفظ جان این شیخ بنده برای اولین بار این خاطره را منتشر می کنم .


تازه از سر کار رسیده بودم و بعد از کمی استراحت ، از طریق یکی از دوستان اطلاع یافتم که آقای شیخ بی سواد برای شرکت در مراسم ختمی به قم آمده . بی درنگ خود را به بیت منتظری (و البته صانعی ) رساندم تا از نزدیک شاهد قضایا باشم . ساعت حدود 7 بعدازظهر بود و نزدیک 200 الی 300 نفر جلوی بیت صانعی مشغول شعار دادن بر علیه این شیخ کودن بودند . شعارها رنگ و بوی تندی داشت .


لجمن : از جمله شعارهای آن روزاین بود :کروبی بی سواد ، عامل دست موساد – مرگ بر کروبی منافق – مزدور آمریکایی ، ما آمدیم کجایی - کروبی بی سواد ، لیاقتت چادر است (که البته با سردادن این شعار بانوان محجبه و انقلابی شهر قم اعتراض کردند که چرا ارزش چادر را پایین می آورید ! )


هرچه آفتاب به سمت مغرب پیش می رفت ، مردم بیشتر و بیشتر جمع می شدند ، و شیخ بی سواد هم که دیگر حتی خانه ی صانعی را برای خود امن نمی دید ، درست مثل موشی که دنبال سوراخی بگردد ، در همان حوالی جابجا می شد . از خانه ی صانعی به حسینیه امام خمینی و از آنجا به منزل آقای منتظری می رفت و پی در پی جا عوض می کرد .


این بازی موش و گربه تا ساعت 12 شب ادامه داشت و جمعیت روبه افزایش بود . حدود یک ساعت بعد که شعارهای مردم تند تر می شد و از حضور این شیخ ساده لوح عصبانی تر می شدند ، شعارها را از خود کروبی به سمت لباس کروبی تغییر دادند .


لجمن : مردم درباره ی لباس کروبی شعار می دادند: کروبی منافق ، خلع لباس گردد – کروبی حیا کن ، این لباس را رها کن - کروبی لباس را در بیار برو – و یا در جای دیگری شعار می دادند : عمامه ی کروبی حق مسلم ماست .


 به هرحال اینجا شهر قم بود و مهد علم و تهجد و فقاهت . و تحمل نفاق این مزدور با لباس مقدس روحانیت برای مردمی که سالیان سال این لباس را بر تن آیات عظامی چون بهجت ، تبریزی ، فاضل لنکرانی ، مکارم شیرازی ، نوری همدانی ، مشکینی و ... ، دیده بودند بسیار سخت بود .

کار که به اینجا رسید کروبی تصمیم گرفت خود را در اختیار نیروهای سپاه قرار دهد ، تا حداقل این عزیزان جان او را نجات دهند . با توجه به این که کروبی دست نیروهای سپاه بود اما مردم باز به شعارهای خود ادامه می دادند تا وقتیکه فرمانده سپاه قم آقای جباری به میان جمعیت آمد و بعد از دعوت مردم به آرامش و برای اینکه خدای ناکرده پیراهن عثمانی برای نظام در این جریان درست نشود ، از آنان تقاضا کرد تا محل را ترک کنند و اجازه دهند این بدبخت از اینجا خارج بشود .


اما مردم که با این سخنان فرمانده سپاه اقناع نشدند دو مطلب را از ایشان درخواست کردند : یکی اینکه آقای کروبی قول بدهد دیگر به قم نیاید و دیگر اینکه او را خلع لباس کرده و سپس اجازه ی خروج از قم را به او بدهند .


فرمانده سپاه مورد اول را پذیرفت اما برای حفظ حرمت این لباس مقدس مورد دوم را نپذیرفت و همین مسأله باعث شد تا اجتماع مردم تا ساعت 4 صبح طول بکشد و نیروهای سپاه و اطلاعات به سختی و با فضاحت کامل این روحانی نمای بی سواد را از قم فراری دادند .


لجمن : آقای شیخ بی سواد ! یادت نرود که تو غیر از لباس و جانت حتی شکل ظاهری صورتت را نیز مدیون بچه های سپاه هستی که اگر آن شب پاسداران نبودند ، مردم قم غیر از اینکه لباست را از تنت خارج می کردند ، پوزه ی زشتت را نیز در دهانت خُرد می کردند تا دیگر نتوانی حتی با بی بی سی هم مصاحبه کنی .


دوباره لجمن : آقای شیخ ساده لوح ! به تو پیشنهاد می کنم همینطور به ساده لوحی خود ادامه بده . با بی بی سی ، سی ان ان ، فاکس نیوز ،  صدای آمریکا ، شبکه پنج فرانسه ، انگلیس ، آلمان ، ایتالیا ، هلند و اگر باز راضی نشدی با شبکه ی دوم کره ی ماه ! مصاحبه کن و همینطور هر غلطی خواستی بکن ، فقط قولی که به مردم قم دادی را فراموش نکن .  که اگر یک بار دیگر بعد از این مصاحبه هایت تو را در قم ببینیم این بار کمترین چیزی که از تو خواهیم گرفت لباس روحانیتت است !  

نظرات 5 + ارسال نظر
فدایی دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:53 http://mahditz.blogfa.com

سلام نوکر برادر هم هستیم لینکتون کردم.یا علی من رو با نام فدایی لینک کن.التماس دعا

سلام
هرچند از بلاگفایی ها خیلی خوشم نمی آد ، اما چه کنیم با شما عزیز!

بوس چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:30 http://boos5.blogfa.com

شما از جنتی بپرسید میلیارد چند تا صفر داره... جایزه ساندیستان با من عزیزم

اون روزی که اسنادش ارائه شد و البته شما به عنوان نفرات اول انکار کردید ، نی ساندیسم رو می کنم توی چشت .

یادت نره : تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها .

راستی چه تصادفی ، یادم نبود شما به این کلمه (چیز) حساسیت دارید .

سبز پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:30 http://rahesabze4.blogfa.com

میر حسین موسوی = نخست وزیر امام
شیخ مهدی کروبی = یار امام
سید محمد خاتمی = اولاد پیامبر
ایه الله منتظری = رهبر بعد از امام که زندانی خانگی شد
چه طور روت میشه از اینا طرفداری کنی

البته مشکلی نیست
چند سال دیگه میفهمید
گوشت کیلویی 24000 تومان واجعست
پیروز باشی
مرسی اومدی پیشمون

میر حسین موسوی = نخست وزیر مستعفی امام
شیخ مهدی کروبی = زندان بان بنیاد شهید امام
سید محمد خاتمی = اولاد نوح پیامبر
ایه الله منتظری = فردی که به دست امام خمینی رحمت الله علیه کنار گذاشته شد . و خاتمی همان موقع که وزیر ارشاد بود ایشان را حصر کرد . گر نمی دانی بدان .
واقعا سئوال من هم همینه :
چه طور روت میشه از اینا طرفداری کنی ؟

گوشت کیلویی 24000 تومان بهتر از تورم 50 ! درصده .
خوابی یا خودت را به خواب زدی

ممنون که اومدی .

علی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:23

امام خمینی خطاب به میرحسین موسوی فرمود:انهایی که در مقابل تو ایستاده اند حتی توانایی اداره یک نانوایی را هم ندارند.
در مورد آقای کروبی هم باید بگم که اگه ایشون بی سواده همون درسی رو خونده که آقاتون خونده و این رو هم بگم که ای ساده لوحان اگه امروز احمدی نژاد به کروبی گفت بیسواد بدون شک بدونید که یک روزی به آقاتون هم میگه.

پس قبول داری کروبی بی سواده
البته این بی انصافیه که رهبر عزیز تراز جونمون را با شیخ بی سواد و مرجع تقلید بی بی سی مقایسه کنی (کنیم) .
درباره ی موسوی : میزان حال فعلی افراد است . چرا درباره ی استعفای موسوی چیزی نمی گید که امام فرمود : (قریب به این مضمون) اگر به خاطر مصالح جامعه نبود دستور اعدامت را می دادم .
چرا نمی گید موسوی به عنوان نخست وزیر ۴۸ ساعت کلاْ‌ نا پدید شده بود و هنوز هم که هنوزه معلوم نیست کجا بوده .
چرا نمی گید که نخست وزیریش برای آقا تحمیلی بوده (از قول هاشمی )

فرید اهورای سردشتی دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:42

متاسفانه به کجا رسید ه ایم تمام اشخاص که زمانی سکاندار هدایت 8سال دفاع مقدس بودند جکونه مسخره می کنیم کم کم داریم فرهنگ بوبو لیسم ترویج می کنیم بحدی خواهیم رسید خودرا هم قبول نخواهیم داشت / نلسون ماندلا یادبکیریم که در اوج قدرت دشمنان اپارتاید بخشید ودرجهت مشارکت دادن انها واصلاح ان در قدرت ومدیریت کشور شان فرصت مجدد داد نمی دانم سیره پیامبرمان کجا رفته که کافران بخشید اینا که کافر هم نیستند جنین رفتار می کنیم اینا همه شان سید وعاشقان اهل بیت اند از خدا بترسید غیبت وتهمت ومسخره کردن انان دست بردارید حداقل ایرانی بودنتان فراموش نکنید...

چه سطحی نگر هستید شما
نلسون ماندلا کجا و حضرت حیدر کجا که حتی حاضر نشد برای دست برداشتن از عدالتش با طلحه و زبیر در یک صف بایستد
طلحه ای که طلحه الخیر بود و ان دیگری سیف الاسلام .
کجا داریم می ریم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد