اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

اینجا لجمن است

لبه جلویی منطقه نبرد

ماهیت اختاپوس پیشگو !

قبل از جام جهانی 2010 همه صاحبنظران از مباحثی مانند جنگ و جام جهانی صحبت های زیادی به میان می آوردند و پیش بینی می کردند که در این جام نیز شاید جنگ دیگری در دنیا اتفاق بیافتد .


اما به ظاهر هیچ جنگی در دنیا اتفاق نیفتاد . امروز که این مطلب را می نویسم مصادف است با یکشنبه 20-4-89 روز بازی فینال جام جهانی بین دو تیم اسپانیا و هلند.


اما مطلبی که ذهن جهانیان را به خود مشغول کرده است ، پیشگویی های یک اختاپوس عجیب و غریب است که تا بحال 100 درصد بازیهایی که پیشگویی کرده درست از آب درآمده است .


اگر نیم نگاهی به عالم سیاست بیاندازیم در خواهیم یافت که این اختاپوس ساخته ی ذهن خلاق صهیونیست جهانی است . این اختاپوس تا قبل از بازی آلمان – آرژانتین طرفداران زیادی نداشت ، تا لحظه ای که برد تیم آلمان را پیش بینی کرد و در کمال ناباوری جهانیان ، که اکثراً برد آرژانتین را پیش بینی می کردند ، آلمان بازی را برد و اختاپوس قهرمان این بازی شد .


اگر به صورت کلی بازیهای سیاسی را از فوتبال کنار بگذاریم ، نمی توانیم از اثرات روانی این پیشگو بر تیم ها بگذریم . واقعیت این است که قهرمان اصلی جام جهانی همین پیشگوی صهیونیستی است که به این شکل می تواند بر روان یک تیم فوتبال اثر گذار باشد .


اما سئوال اینجاست که چه لزومی دارد که صهیونیست جهانی که بیشتررسانه های دنیا را دراختیار دارد برای این اختاپوس سرمایه گذاری کند .


برای جواب این پرسش باید به پیشینه پیشگویی در دین یهود بپردازیم . همه می دانیم که بهترین پیشگوهای دنیا در بین یهودیان و البته فرقه ی کابالای آنها (تصوف یهود) است . بر اساس بسیاری از متون قدیمی کابالاها جزو اولین پیشگوهای دنیا بوده اند . آنها برای مبارزه با موعود آخرالزمان ابتدا می بایست فرهنگ پیشگویی خود را در بین مردم دنیا جا می انداختند . اگر نگاهی به حمله آمریکا به عراق بیاندازیم می بینیم که  این جنگ یکی از پیشگوییهای پیشگوی معروف نوستر آداموس نیز بوده است . آنجا که از فردی به نام Mabas  نام می برد که برگردان کامل آن Sadam می شود .


صهیونیست جهانی با ساخت فیلم های مختلف سعی بر این دارد تا صحیح بودن پیشگویی ها را به رخ مردم دنیا بکشد . شما اگر به فیلم 2012 نگاهی بیاندازید کامل در می یابید که اساس این فیلم بر پایه ی یک پیشگویی خرافی است که نابودی جهان را در دسامبر 2012 پیشگویی می کند .


شما فیلم های کارتونی این چند سال اخیر را به این فیلم ها و پیشگویی های نوستر آداموس اضافه کنید . فیلم کارتونی که جمعه گذشته (18-4-89) از شبکه دوم سیما پخش شد را ملاحظه بفرمایید . کارتون گربه بیلی که در آن فیلم ، یک قناری کوچک مرگ یکی از گربه ها را پیشگویی می کند و اذعان می دارد که من فقط اتفاقات بد را پیشگویی می کنم . او پیشگویی کرده است که در ساعت 12 آن روز قرار است یکی از گربه ها از بین برود . همه حیوانات برای اینکه این پیشگویی به وقوع نپیوندد تصمیم می گیرند صورت مسأله را پاک کنند و بایک خرد جمعی به این نتیجه می رسند که همه ی ساعت های شهر را ازکار بیاندازند تا مرگ یک گربه اتفاق نیفتد .


القائات بد این فیلم در همین جا به نمایش گذاشته شده است . این نتیجه که پیشگویی گفته شده حتماً به وقوع خواهد پیوست و تنها راهش این است که ساعت ها را از کار بیاندازند بدترین القاء این کارتون است . در اینجا این سئوال پیش می آید : حال اگر در عالم حقیقی (و نه در کارتون) اگر یک پیشگویی خبر از نابودی عالم در دسامبر 2012 بدهد  و ما نتوانیم جلوی پیشروی ساعت ها را بگیریم تکلیف چیست ؟

بگذریم !


حال به نظر شما بهترین وسیله برای تلقین واقعی بودن پیشگویی ها در دنیا چیزی غیر از جام جهانی فوتبال می تواند باشد ؟ جام جهانی که همه کارشناسان معتقدند این روزها 90 درصد فوتبالیست ها در زمین برای سیاست مداران خود بازی می کنند و هر چهار سال یکبار با بازیهای جام جهانی یک جنگ جهانی هم در دنیا به وقوع می پیوندد .


اما بازیهای امسال با جام جهانی های دیگر بسیار فرق دارد . اولاً اتفاقات عجیب و غریب زیادی در این جام رخ می دهد ، ثانیاً قهرمان این جام هم با قهرمانان هر سال جام جهانی فرق دارد .


درست است که نباید درباره ی بازی انجام نشده قضاوت کرد اما بد نیست ما هم یک پیشگویی هم داشته باشیم . امسال قهرمان جام جهانی صهیونیست جهانی است نه اسپانیا و نه هلند .


و نایب قهرمان هم همان اختاپوس یهودی است که اگر امشب پیشگویی دیگری انجام دهد و بیان بدارد که فردا صبح ساعت 9:30 عالم نابود خواهد شد ، بیش از 70 درصد مردم دنیا امشب به کره ی ماه سفر خواهند کرد .!


به نظر بنده ارزش دارد صهیونیست جهانی برای القاء تفکرات صهیونی خود هر سال یک جام جهانی با هزینه های گزاف راه بیاندازد . شما چه فکر می کنید ؟

نظرات 6 + ارسال نظر
80هزارتومانمیخواهید؟ یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:14 http://www.3mnan.blogfa.com


سلام
خوب هستید؟
ما یه نرم افزار 80 هزار تومانی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی داریم که نیازمند یاری شما برای تبلیغات این نرم افزار هستیم.
نرم افزار ما 2 نسخه دارد. یک نسخه رایگان و یک نسخه فروشی و 80 هزار تومانی.
لینک دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس رو از وبلاگ www.3mnan.blogfa.com
کپی کنید و نرم افزار را در یک پست مطلب به طور کامل در وبلاگ خودتان معرفی کنید.
سپس آدرس وبلاگ خود را از طریق ایمیل یاهو به tcsms@yahoo.com بفرستید. ما پس از مشاهده درج لینک دانلود رایگان نرم افزار در وبلاگ شما، یک نسخه اصلی از نرم افزار را به همراه کد فعال سازی آن را برای شما می فرستیم.
شما نیز می توانید تا همان نسخه را به قیمت 80 هزار تومان بفروشید.
تلفن راهنمائی بیشتر:
09384405469 - 02122266727
(در صورتی که شماره بالا در دسترس نبود با 09125982004 تماس بگیرید)

امین آباد سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:50 http://aminabad.blogfa.com

سلام
جالب بود و قابل تامل

فریال چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:20

جالب بود

محمد پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 http://myvote2.blogfa.com


سلام لجمن آقا

ممنون از اینکه بهم سر زدی
ابتدا در مورد دینم بگم که من یک مسلمان سکولار هستم و دین برای من امری شخصی است و خواهش میکنم من را بر اساس دینم نسنج

مطلبت رو جای دیگه هم خونده بودم (فکر کنم در والاترین)
در مورد ادبیات رییس دولت تنها حرفی که میتونم بگم اینه که "ادب مرد به از دولت اوست"
این نوع ادبیات به هیچ وجه (تاکید میکنم به هیچ وجه) برازنده رییس دولت کشوری مانند ایران نیست . نه تنها باعث دیدگاه منفی سایر ملت ها به ایرانیان میشود بلکه موجب منزوی شدن بیش ازپیش ایران در جهان می گردد ... بهتر بگویم این ادبیات تنها مصرف داخلی دارد برای افراد کم اطلاع و نوعی عوام فریبی است ....
آیا ناسزا گفتن به رییس جمهور یک کشور 300 میلیونی توهین به مردم آن کشور نیست ... آیا عبارت"غلط کردی" برازنده یک رییس جمهور است ؟ با این ادبیات تنها شخصیت خود و ملت خود را پایین می آورد

در مورد آیت الله خامنه ای؛ ابتدا یک سوال دارم :: ایشان دقیقا از کی به مقام امامت نائل شده اند ؟؟ و چه کسی این لقب را بر ایشان نهاده است ؟ این دقیقا همان پروسه ای نیست که شاه نیز آن را طی کرد؟؟
شما با این کارهایتان خیلی ها را از دین زده می کنید ... من اگر با یک مطلب آخرت خودم را خراب می کنم شما با این کار هم آخرت خود هم آخرت دیگران و هم حیثت دین را از بین می برید

اما در مورد منبع: بیشتر مطالب من خبری است و از سایتهای معروف و با ذکر منبع ... وقتی منبع مطلب ذکر میشود یعنی اینکه درستی یا نادرستی مطلب به عهده منبع است
ثانیا سایتهایی مانند جرس توسط اشخاصی مدیریت میشود که در گذشته نه چندان دور جزء سیاستمداران درجه اول کشور بوده اند و مطمئنا افراد بسیاری در حکومت دارند و تقریبا اطلاعاتشان دقیق است .پس در شرایط خفقان کنونی که حتی تحمل یک روزنامه مستقل را ندارند باید به این منابع اطمینان کرد

باز هم ممنون که به من سر زدی
خوشحال می شم دوباره این کار رو بکنی
زنده باد مخالف من

با سلام خدمت شما دوست گرامی سکولار!
۱- ما ادبیات رئیس جمهور و رهبر عزیزمون را همیشه دوست داریم چون همیشه خطاب به دولتمردان یک کشور ۳۰۰ میلیونی است نه ملت آن (همان حرفی که امام خمینی می زد . )
جالبه بدونی بچه های ما در جبهه وقتی یک پل بغداد را می خواستند بزنند چند بار از روی پل رد می شدند و نمی زدند تا وقتی که عابرین پیاده از روی پل عبور کنند بعد بزنند . (این یعنی ما طرفداران همه ملت هاییم نه مثل بعضی ها طرفدار بعضی دولت های زورگوی دنیا)
۲- درباره ی امامت امام خامنه ای باید بگویم ایشان از روز ۱۴خرداد سال ۶۸ و از ساعت ۱۰ شب امام این امت شدند اما عده ای معلوم الحال اجازه ی لفظ امام را ندادند تا وقتیکه این عده ی معلوم الحال لغزشهای زیادی کردند و مردم خود دوباره این لفظ را بکار بردند . شما بدان آخرت ما هم مثل دنیای ما زیباست (انشاء الله ) تازه ما به ایشان امام نمی گوییم ایشان در غیاب خورشید ماه ما ستاره هاست (گر نمی دانی بدان)
۳- منبع بسیاری از مطالبت را ندیدم که اینگونه نوشتم مخصوصا درباره مطلب کذبی که درباره آیت الله صافی گلپایگانی (مدظله العالی) نوشته بودی .
۴- درباره ی سایت جرس و مدیران سابق این کشور هم باید بدانی که به دستور حضرت خورشید و سفارشات جناب ماه برای ما میزان حال فعلی افراد است و گرنه پیامبر زیاد بوسیده بود طلحه و زبیر را .

۵- ببخشید که می گویم اما : مسائل اجتماعی کشور مسلمان ایران به سکولارهایی که دین شخصی دارند ارتباط زیادی ندارد . آقای سکولار دین شخصی ! چطور شده که به فکر شایعه پراکنی و آخرت ما و دیگران افتادی ؟

marziye یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:19

ممنون از جواب قشنگت موافقم کاملا

marziye یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:37

سلام
من عاشق این جور مطالبم امیدوارم یه روزی همه جوونا بفهمن بدها کی هستن و خوبها کیا واقعا در دوران غیبت آقا توی لجنزار فتنه و نیرنگ دست وپا میزنیم و خبردار نیستیم
به امید ظهور یار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد